Dream on

Satt och kikade lite på statistiken som inte varit så hög på bloggen. Ganska intressant faktist. Typ ingen som besökt bloggen (kanske inte så konstigt) senaste tiden tills en dag då gick "tittarsiffrorna" upp skitmycke, vilken dag? Jo samma dag som jag hamna på akuten de e lite intressant, nyfikna ni e av er då! Som att ni seriöst trodde att jag skulle blogga just den dagen eller?? Ja vad vet jag kan ju bara va en slump men de va lite intressant tycker jag. Nog om de.

Mötte upp kära Laura idag och åkte in till stan för lite julshopping. Yttligare en större julklapp avklarad nu. Sen passade jag på att skämma bort mej själv samtidigr tyckte jag behövde de!
Var inne på Lush och köpte en rengöringstvål för ansiktet "baby face" samt en schampoo-tvål som tydligen ska va bra och göra håret glansigt. Aldrig handlat där innan så de ska bli intressant att prova deras produkter. Ska testa dom lite senare =) Önskar att jag kunde lägga mig i ett varmt bad nu men såklart så får man inte de eftersom jag opererat mig, får vänta nån vecka till.
Gick även förbi ett fantastiskt stånd ovanför plattan som säljer massa fantastiska saker massa rökelser o annat sånt där som jag älskar, köpt en massa nag champa samt nån ny sort som hette safal, luktar gudomligt gott har den tänd här hemma nu *mys*

smög förbi core på gamla brogatan oxå och gjorde ett kap på ett par sneakers som va sista paret. 300kr ist för 1100 så jag kunde inte låta bli att ta med dom hem =) Haft en helt fantastisk eftermiddag tillsammans med söta Laura och hoppas jag ser henne snart igen hon ger mej massa energi och lycka inombords.




Nu ska jag mysa ner mej i soffan, ha de super!


Kommentarer
Postat av: Kat

Åh rökelser som e så underbart! Var ett tag sedan jag tände mina men nu vart jag ju lite pepp på det!

Sandal e min favvo så den blir det!

Postat av: Magnus

Läckra pjucks, Tina! :)

2009-12-14 @ 23:15:28
URL: http://xender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback