Waiting



Detta är VACKERT!! Helt fantastiskt för mina öron!

Gårdagen va väl inte den bästa dagen om an säger så, bröt ihop i gråt pga mitt dumma huvud som får för sig saker som inte finns, men dom säger att de sista som dör är hoppet.. och där rann de ut i sanden tillsammans med tårarna som bara forsar. Jag uppskattar ärlighet, tack!

Fick bort tankarna någorlunda då brorsan ringde och bad mig komma över och sitta barnvakt då han och tjejen måste åka in me deras minsting som är sjuk. Så fick annat på tankarna har knappt sovit något alls inatt, ögonen stora som golfbollar och huvudet dunkar och värker. Usch! Men de e bättre och de kommer bli bättre.. med tiden.

Var in till jobbet idag en sista sväng och lämnade jobbmobilen och tankkortet, sa hejdå och tacka för mig, fick en julklapp och skrev under uppsägningspapper samt nya anställningspapper som faxat dit. Så nu har jag slutat där och börjar på måndag nästa vecka på min nya arbetsplats, känns toppen särskillt efter dessa 3 veckors semester/sjukskrivning.

Har äntligen fått pencilin nu mot urinvägsinfektionen så nu hoppas jag de här biter så jag blir av med den en gång för alla e så less på de här skiten nu.

Har äntligen blivit klar med alla julklappar ska bara slå in dom sista nu sen e jag redo för morgondagen =) Känns skönt hoppas bror med familj dyker upp imorgon oxå.

Nu ska jag mya ner mig i soffan orkar inte skriva mer just nu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback