1..2..3..GO!

Testar igen.. gårdagen va ju ganska dämpad.. så gör ett nytt försök idag då jag vaknar med samma strålande sol och samma glädje inombords! Slänger på Tiesto på max dundrar iväg fastnar i mina dagdrömmar och inser att jag sitter o åker mot tyresö av ren vana då jag ska in till city.. galet detta drabbade dock att jag kom lite sent men ingen som blev mindre glad för de så de va väl ingen fara i guess! Blev mest utskrattat hur fan jag kunde åka så fel haha.
Efter jobbet blev de raka vägen till sats där jag mötte upp en PT som gick igenom lite intro me mej så nu e en tid bokad 5 feb me henne då vi går igenom maskiner o lite sånt.. jag vet väl de mesta jag behöver men aldrig fel med att friska upp minnet =)
Slutade med ett spinningpass och direkt efter ett corepass.. DÖD! Japp minst sagt de va jobbigt känner mej sjukt otr'änad men de e  en underbar känsla jag har i kroppen nu när jag sitter här o myser i mjukisarna i soffan. 
Matte kom förbi en stund o snacka lite skit o nu sitter man här o lyssnar på M.I.K.E. som spelar på di.fm.

Ikväll blire förhoppningsvis att sova lite tidigare än igår... fastnade lite för länge framför en intressant konversation på msn. Imorgon e de fredag en efterlänktad helg är på g =)

Fick föresten mina hottisar som jag beställde i veckan! Kanonfina nu väntar jag med spänning på ögonskuggorna borde kanske ta och beställa en kryssoutfit snart me =) Får se vad ekonomin tillåter har ju fort ångest över datorn som står här o strejkar =(

Tack oxå för kommentarerna =) Uppskattas alltid!










Kommentarer
Postat av: Martina

Tack :) aha då vet jag. Kul att kläderna passade :) Kramis!

Postat av: LillRobin

skönt att se att gårdagen blev bättre :) och fortsätt tuffa på på gymmet så känner du dig inte så otränad om ett tag ;) vill se hur hottistarna ser ut nu också :) Take care babe!



PS. du har en egen rubrik (iaf nästan)

2009-01-16 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback