36 bare eyeshadow minerals makeup pigment bag new lots

Jag har för första gången i mitt liv handlat på e-bay! Ja jag satt o smygläste på Martinas blogg o såg några underbara ögonskugger och va tvungen och ifrågasätta vart hon fått tag på dom.. nu har jag shoppat!


Hoppas att dom kommer fram oxå! Men de ska ju tydligen va säkert o handla där så jag får väl lita på de =) Nu e de väl snart dags att börja leta outfit till kryssen oxå.. *fundilerar* vad ska de bli denna gången då :P
Beställde även ett par hotpants från hennes sida me mitt "nick" på rumpan eftersom jag har såååå liten rumpa va de ju sååå passande haha *ironi* men nu måste jag fan börja träna på allvar!


Nu sovdax tror jag minsann!! Sweet dreams!











Kommentarer
Postat av: Martina

Du får säga till sen hur dom sitter och om trycket var bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback