throw me down the road

Mina sömnproblem dödar mej! Har inte orkat skriva på några dagar... Kan inte sova.. knappt äta.. lättirriterad.. JA! Nånting irriterar mej så sjukt mycke o jag vet nog prec vad men inget jag lägger ut här.

Mitt förra inlägg verkar ju ha spritt sig iaf alla går runt o småflinar åt min rymning från dansarobicsen haha ja jag bjuder på den kan inte annat än skratta åt de själv. Idag blev de ist ett helt vanligt lunchpass med spinning de e iaf inte massa kordination som gör knutar på mej själv! Men på lördag ska jag på afrikans dans... ja ni hör ju hur de kommer sluta denna gången ställer jag mig vid nödutgången direkt tror jag haha!

Har massa tankar i huvudet imotgon blire 360 me viktor =) sovdax!














Kommentarer
Postat av: LillRobin

haha jag vill höra varenda liten sak om afrikanska dansen efteråt :D det kommer gå som det andra tror jag ;) näe nu ska jag va snäll =) du kommer greja det där babie!

2009-01-23 @ 15:35:47
Postat av: Lulu

haha afrikansk dans är sjuuuuuuuuukt roligt, dock ska man ha en vän med sig som kan skratta med/åt en ;)



PUSSPUSSSPUSSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback