F*cking happy! Nothing can bring me down!

Den här dagen e fantastisk, njuter av varje minut.. vet inte om de e nåt spec men jag känner mej bara så lycklig.. När jag vaknade imorse va de mulet de regnade va kallt o inte alls kul va inte sugen på o gå upp inte sugen på o dra in till stan me Lia och Marre men sen släpa jag mej ur sängen o de e jag verkligen glad att jag gjorde, Mötte upp flickorna i gamla stan o drog förbi ANT för att slänga fram muttan framför Tyron yttligare en gång haha känns ju inte alls skumt *skrattar* behövde iaf inte byta staven än ade lite ångest för de. Så om 2 veckor e de dags för stavbyte =)

Drog runt en sväng i gamla stan o sen drottningatan slutade me lite onyttigt på donken me massa tjejsnack hihi. Blev tyvärr ingen afrodans idag hade kollat fel på tiden så fick avboka de tyvärr =/ satsar nu ist på nästa helgs afro =)

Blev hemmakväll igår ist för 360.. beställde en outfit till kryssen nu håller jag bara alla fingrar och tår att den ska hinna hit innan kryssen!!

Fick mina ögonskuggor igååår =D happy! Asfina va dom tack snälla Martina som rekomenderade dom jag e verkligen supernöjd!! Ikväll blire väl att prova dom då jag ska till BZO Endless Summer med viktor mfl. Fick ett ryck inatt o klippte lugg.. känns skitkonstigt men e jättenöjd dock lär jag ju lessna om 1 vecka. ska lägga upp bild om jag lyckas få över den till datan.

Säger nog inte tillräckligt ofta hur mycke jag älskar vissa personer, just nu känns de jättejobbigt att Robin drar iväg till Norge en vecka o jag inte kommer kunna snacka med han på jättelänge! Puss på dej vännen jag älskar dej!












Kommentarer
Postat av: Martina

Vad kul att du gillade dom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback