Not my thing

Jag va faktist iväg till sats igår även om jag helst skulle vealt lega kvar i soffan va sjukt seg. Men fan alltså de va nog de värsta jag gjort i hela mitt liv! Haha vet inte om jag ska skratta el gråta de blev nog en blandning. Hade nog klarat passet om jag inte hade haft så sjukt dålig kordination! De va hemskt! Klarade ingenting trasslade in mej i mina egna ben snurrade åt fel håll o bara mest flaxade runt medan alla andra verkade ha koll på läget de va typ värsta kreografin o de va defenitivt inte mitt tempo o verkligen komplicerat för lilla mej hahaha. Passet var 1h och jag stog ut i 30 min o därefter börjar jag känna mej jävligt pinsam o ville bara smita därifrån innan jag bryter ihop. Började spana in bakdörren till salen som såg mer och mer lockande ut.. och ja... haha pinsam som jag är så smet jag helt kort och gott ut bakvägen när alla hoppade o flaxade som mest... typ spran in i omklädningsrummet och ringde Robin som skadeglatt mobbade ut mej.. jag bjuder på den!
Seg dag på jobbet sjukt trött är jag men börjar piggna till mer och mer, igår va en sån där riktig deppdag. Blä hamnat i nån jobbig period men hoppas att de ska bli bättere om inte annat efter den här veckan då jag kan börja få lite rutiner igen. Nu dags att jobba vidare =)













Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå mobbade dig? :D det var ju bara EXTREMT AS ROLIGT! jag typ dog 15 gånger för det var så kul :D men kul att du bjuder på den !! hahahahaha

2009-01-19 @ 16:01:20
Postat av: Patric

Du har iaf inte sprungit ut från en spinningklass för att spy...

Postat av: Martina

ja men precis... tråkigt är det. fått ditt smink än? Kram

2009-01-20 @ 22:43:44
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Viktor Wissing

Nämen lilla söta tiniweenie :) pussa



Patric: Kul skämt!!

2009-01-21 @ 08:05:55
URL: http://blogg.wissing.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback