When it's good, then it's good, it's so good till it goes bad

Tick tack tick tack fan va fort klockan tickar jag hinner inte med tempot dagen e slut innan jag hinner ens börja med allt jag vill göra.. skulle nog behöva en semester.. jo visst massa ledigt i jul men jag menar en sån där lång jävla ledighet typ ett par veckor åka iväg o ha kul.. Robin e i stoclholm  nu el ja de har han ju varit ett tag nu snart en vecka, kom hit dan efter nyårsafton för att hjälpa till på mabi.
Vi sliter o kämpar men vissa går mej på nerverna och retar upp mig nå sjukt. Försöker leva på helgen som varit. Började med club escape på lördagen som vart en riktigt lyckad kväll me massa kära vänner, prec vad jag behövde nu efter allt som hänt.
Söndags kikade Lulu, viktor och jimmy förbi och bakade cupcakes med mig och Robin =) Kladdigt sött och fruktansvärt kul iaf enl mig!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback