But what the f*ck is it worth?

Hatar den här tiden på året alltid första månaderna på året som e tyngst, mår som sämst då vet inte alls varför. De bara är så, andra brukar bli deppiga på hösten jag blir i januari/februari.. skumt. Nu börjar ju ändå solen komma fram mer och mer. De är tom ljust då man går från jobbet iaf då man slutar 16. Får se om de lika nu när jag slutar 17 denna vecka.

Känns som om jag varit ganska ensam sista tiden.. ja, jag har valt att vara de. Orkar inte ta mig ut o göra saker.. träffa folk. Känner bara för att stänga in mej ensam hemma. Känns som tiden rinner iväg men jag vet inte ens vad jag gör av tiden som går.
Satt o funderade vad jag gjort genom livet i allmänhet, fan har hunnit me så jävla mycke. Kollar man mitt CV känns de som om jag e 40 lixom, helt stört.

Någon finns i mitt huvud och spökar en hel del, så jävla jobbigt.. saknad.. "Du verkar ju så poppis".. WTF lixom!! So what if I am? Hela världen kan älska mig men vad gör de då jag inte kan få de jag vill ha? FAN!

I fredags pajjade mobilen.. *gråtattak* ja jag e en tönt men nu är de faktist så illa att jag är BEROENDE av min mobil. Utan den är jag utan all social kontakt med världen runtom haha illa de låter men nästan så illa e de. Fattar inte hur jag klarade mig innan jag fick min första mobil. Den stendog höll på o loosa alla nr, men lyckades rädda dom tillslut alla sms o sånt är dock borta =(
Tack söta Oskar som i lördags räddade situationen med att fixa den så nu fungerar den igen, förhoppningsvis händer inte de här igen.

Blev lite sällskap av Magnus i lördags innan han skulle iväg o jobba sen drog jag hem till Oskar o glodde film halva natten, snackade skit o skratta åt hans (ursäkta) fruktansvärt fula frisyr. Han fick ett ryck och klippte en sne tuppkam som jag idag bestämde mig för att raka bort han såg ju förskräcklig ut haha. Kul hade vi iaf.
Idag blev de film me Magnus. Prinsessan och grodan samt smala sussie =)

Nu är de minsann dags och sova om jag ska orka upp imorgon, el ja idag blire ju nu tom. Sweet dreams!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback