Fuck you i wont do what you tell me!

Alltså den här boken jag läser nu e helt galet bra, får mej bara peka finger till hela världen. Jag e störst vakrast och bäst haha, kanske inte riktigt de där lät ju inte så posetivt men fan, man får sig en tankeställare varj gång jag öppnar den, får mej börja tänka en himlans massa! Frågan kvarstår dock.. kommer detta göra mej ännu mer kräsen? Tål att tänkas på. Nu e de bara några sidor kvar o jag vill inte att den ska ta slut!!

Fick ett ryck o pillade lite på bloggen så nu som ni ser ser den lite anorlunda ut än innan, lite less på gamla utseendet.

Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa några sidor samtidigt som jag ska plåga min rygg med spikmattan tänkte jag, tror jag kommer sova bättre då. ♥







Kommentarer
Postat av: David

du gör alltid så sjukt snygga headers! jag är imponerad återigen :)



och är det något dåligt med att vara kräsen?!?!



forsätt peka finger åt alla jävla idioter!!

2010-02-01 @ 22:57:15
Postat av: Magnus

Vad är det för bok?



Snygg blogg, som vanligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback