Ordinary world

Blev tipsad om en blogg för ett tag sen av Millan, har suttit o läst varenda inlägg snart den e så jävla bra haha "http://telefonhoran.blogg.se/" ni måste spana in den o få er ett gott skratt va patetiska tragiska människor de finns i den här skeva världen!! Tyvärr uppdetarer hon den inte så ofta längre.

Har varit en lång dag på jobbet, jobbigt att komma i säng igår då jag o Lullat satt i min soffa alldeles för länge, kunde knappt somna sen heller så blev sent. Inte direkt lätt o komma upp imorse och dessutom extra lång arbetsdag idag oxå. Men de har varit galet mycke att göra idag riktig kaosdag ändå känner jag mig pigg o glad =)

Nu har jag testat mathavre för första gången oxå, spännande men tror jag föredrar ris el bulgur framför de men helt klart ätbart jävligt mätt blev jag iaf.

Ska försöka sätta mig och redigera mer bilder och börja pilla på både min och Cathas hemsida tänkte jag men idag blire inget sånt. Funderar om jag ska orka städa lite hemma.. kanske borde plocka ner julstjärnorna haha som fortfarande sitter uppe :P

Nä nu ska jag ta o få lite ordning i kaoset hemma =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback