Do you know what I'm worth?

Searching for truth in this twisted environment.
I can't believe that I once was inspired by you.
But I'll be ok.
Poetry means nothing when you love me and leave.
To just disappear one day then wear your heart on your sleeve.
Do you know what I'm worth?
What do you see?






Igår kom Robin till sthlm för att idag ta flyget från arlanda o åka till amsterdam *avis* på Thunderdome. Tänkte samtidigt passa på o dra på bio med Linda och Patrik och se Avatar som hade premiär. Linda fick förhinder tyvärr och Patrik tänkte banga men efter en del övertalning så blev de Robin jag och Patrik som gick o såg filmen. GRYMT BRA! Den var helt fantastisk ni måste se den! Efter filmen blev de raka vägen hem o sova eftersom vi skulle upp ganska tidigt för att åka till arlanda. Skjussa honom dit o nu e jag hemma o e sjukt seg.
Känner att de vore skönt o bara stanna hemma o va för mej själv idag men får se om de ändras ska sitta här o dega nån timme till, känna efter.

Imorgon ska jag träffa söta David samt Lulu kommer till mig för att bara stanna över natten, ska dessutom hämta Robin igen från arlanda, tajt planering men kommer bli mysigt =)

Fick en Voddler invite häromdan efter att ha skrivit upp mig på deras hemsida för drygt 2 månader sen, vet inte har bara startat upp o testat än o de ser ju ok ut synd bara att de verkar inte finnas så mycke än men förhoppningsvis kommer de upp massa skoj där sen för de e en bra tanke bakom iaf får väl se hur de utvecklas =)

Nu ska jag mysa vidare i soffan!!








Kommentarer
Postat av: lutt

jag vill se!!!!! buhuuu

2009-12-19 @ 11:25:11
Postat av: Magnus

Vill också se Avatar! Den verkar tuff.



Hoppas du får en bra dag, Tina:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback