Get sexy!

Vaknade ovanligt tidigt idag (av klockan) för att ta mej till jobbet och lämna bilen en gång för alla, kära lilla BMWn är nu återlämnad o nu e jag av med bilen o allt blir att åka lilla ka'n igen. Känns skumt att åka in till jobbet där jag annars är varje dag o veta att de inte kommer vara där jag e längre.

Höll på o somna på soffan då jag kom hem länge sen jag va så trött som idag. Åkte sen hem till brorsan o hämtade upp hans tjej för att åka och julhandla lite i kista galleria, riktigt mysihgt och trevligt och inte alls nån shoppinghysteri som jag väntat mig va tom mindre folk än vanligt.

Nu har jag inhandlat yttligare en julklapp samt att jag unnade mig ett par vinterskor till mig själv eftersom de va 1dm snö då jag vakna imorse och jag har bara sommardojjer!! Så nu har jag skaffat mig ett par fodrade myssneakers el va man ska kalla de =) hade egentligen inte råf men måste man så måste man.

Bokade biljetter till premiären av Avatar idag =) Jag lutt patrik och robin ska gå på den på fredag kommer bli massa mysigt!! Den verkar grymt cool, kolla trailern o bli avis. Hoppas den e lika bra som den verkar!



Nu har jag prec fixat iordning en av Fredrik Nordqvist's bilder som togs 091205 i hans "studio" ja inte i studion men i samma lokaler iaf, är nöjd med resultatet och kan inte berga mig förrän jag år resten av bilderna *wiiie* Så vad tycks??












Kommentarer
Postat av: Magnus

Fantastiskt fin bild!

Och skorna ser ju grymt mysiga ut:)

Postat av: sam

GRYMT sexigt bild och skorna ska vi inte ens tala om. Vart köpte du dom?!?! =D

2009-12-16 @ 08:08:54
Postat av: Inchi

Hurru sötis. sluta se så sexig ut på kortet.

Man blir ju bara sugen ;)

2009-12-16 @ 18:52:28
Postat av: Kat

Mycket bra bild! Ska bli kul att se resten!

Myspys dojjor du skaffat dig! Ser Varma och Goa ut!

2009-12-16 @ 19:07:37
URL: http://blackkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback