Inlagd igen!!

Jahapp som att jag inte har haft tillräckligt med prob lixom, igår eftermiddags fick jag sjukt ont i magen som krampade galet mycke, slutade på toan o antog att jag blivit magsjuk eftersom bror med familj legat magsjuka nu efter julen. Ja sammanfattningsvis en hemsk dag med extrema magsmärtor slutade med att mamma tänkte köra mej till akuten men bestämde sig ist för att pilla i mig nåt piller hon fått då hon fick njurstensanfall då hon misstänkte att de va de som va fel på mej.
Avvaktade tills imorse o jag mådde mycke bättre men bestämde mig ändå för att åka in och kolla upp då jag haft urinvägsinfektion i över en månad o massa prob med magen.

Ja såklart massa tester o skit som slutligen då jag trodde jag skulle få komma hem avslutades med att jag blivit inlagd o här ligger jag nu några dagar förhoppningsvis kommer jag hem innan nyår men men får väl se om den saken =(

Imorgon bitti ska dom tydligen in me nån slang i njuren o se om dom kan lösa de den enkla vägen så håll nu tummarna för mig, har tydligen ganska besvärliga stenar som sitter i njure och urinledare =(

Nyss kom Mackan förbi med en kompis med blommor för att visa att han bryr sig, tack de värmer massor =)

Men men nu ska jag sova inför att dom ska göra mej illa.. igen..




Kommentarer
Postat av: Anonym

såå sweet

2009-12-28 @ 22:37:23
Postat av: Kat

Nämen Gumman!! Så du gör! Tänker på dig!!

Stora Kramen

Postat av: Magnus

Fina tjejen, det kommer gå bra ska du se!

Tänker på dig!

Kram!

2009-12-29 @ 01:14:07
URL: http://xender.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Håller tummarna för dig finaste.

2009-12-29 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback