Tala till mig jag står här bredvid

Lördagen blev en total katastrof slutade med att jag slängde mej i badkaret för att lugna ner mej efter ett raseriutbrott på en person i min närhet, lyckades gråta och bada bort de jobbigaste innan jag sen gick o la mig.
Vaknade på söndagen som en mycke gladare person, kollade ut på snöflingorna som virvlade runt utanför fönstret. Myste ner mig i soffan med tända ljus och rökelse med carbon based lifeforms i högtalarna *myssöndag*


Senare på kvällen kom David förbi, gick o handla pizza och myste ner oss i soffan o snacka massa skit o käka pizza. Vid 22 dök Lulu som skulle sova hos mig upp med ett leende och vi satt alla 3 o snacka skit o vänta på att åka till arlanda för att hämta upp Robin som kom med flyget från Amsterdam. Dock va flyget 2h försenat så blev ganska sent. Jag o lulu sa hejdå till David runt 00.20 och grävde fram Robins lilla bil och åkte och hämta upp honom. Sen hem hit för att sova.

Vaknade imorse o kände en viss irritation och stress över tillvaron, tvungen att åka till vårdcentralen för att jag har fått urinvägsinfektion.. IGEN! Blir snart knäpp på de här springandet på sjukhus och vårdcentraler. Att de inte bara kan bli bra??
Och ja 3je gången på mindre än en månad jag får urinvägsinfektion så nu vägrar doktorhelvetet ge mej pencilin så nu måste jag vänta några dagar innan dom gör nåt åt de för pencilinet verkar ju inet hjälpa så bra.. *sucka*

Mötte upp Lutten i V-by efteråt för att ta en fika och snacka lite skit, riktigt mysigt. "Råkade" få me mej en påse från din sko oxå med ett par nya dojjor till nyårsafton hur jag nu ska lyckas ta mej fram i 12cm höga klackar, jag kommer antagligen dö!! Haha inte alls vad jag är van vid men fina e dom iaf kommer säkert bli toppen till min klänning. Tänkte passa på o va lite sådär lagom kvinlig på nyår massa glitter och klackar haha kommer säkert sluta med yttligare ett besök på sjukan med brutna ben el nåt annat spännande haha.. anyway fina??


Sitter i min soffa nu me massa filtar för de e fan förbannat kallt!! Väntar på att oskar ska höra av sig för att ses.. om han nu gör de vill säga bäst för honom!!







Kommentarer
Postat av: Magnus

Vissel vissel

Läckra skor, Tina! Skulle va trevligt att få se dig i dem på nyårsafton, och klänningen med förstås:)

Postat av: lulu

hahhahaha jag kom ocksåifrån din sko med ett par high heels :P hahhaha!



vi får väl inleda nya året med brytna ben. ;)

2009-12-21 @ 20:23:41
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: David

jag hälsar på er båda på sjukhuset iaf!

2009-12-21 @ 21:25:30
Postat av: Kat

Trevliga skor!!!

2009-12-22 @ 00:11:33
URL: http://blackkat.blogg.se/
Postat av: Zandra

Uch, urinvägsinfektion är något av det värsta som finns! Jag har också haft det flera gånger.

Drick mycket tranbärsjuice, det är surt och hjälper till att döda bakterier så att det läker ut snabbare.

Fortsätt dricka tranbärsjuicen även när det gått över, det är förebyggande.

Har hört att rönnbär är en annan bra huskur, men det är ju lite svårt att hitta så här års...



Hoppas det går över snart och att du slipper det mer!

2009-12-26 @ 11:38:22
URL: http://drak.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback