Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?

Klockan som vanligt sent... dålig vana, el kanske inte ens en vana, inte tillräckligt avslappnad för att sova, känns som att jag väntar men jag vet inte på vad. Mitt liv känns så tomt och blankt just nu. Alla runtomkring verkar vara så lyckliga hela tiden jag känner mej just nu bara.. tom.. lixom ingenting, ibland mer åt lycklig men har inget att vara lycklig över, ibland mer åt olycklig men jag har inget att vara olyycklig över heller.... emptyness.

Några nätter sen låg jag en hel natt o tårarna slutar inte rinna, men jag kan inte förklara varför, en saknad av ett mål kanske?

Ja har ju gått några månader nu sen senaste inlägget o de har väl hänt massor och inget alls under den här tiden.
Så om vi kör en liten samanfattning så alla hänger me, ni som nu tjatat om att ni saknar mitt bloggande...

Har ju till o börja med konverterat från blonin till brunett efter att en toning gick galet fel, men blev väl ganska nöjd med resultatet iaf.  Eftersom mitt hår e så galet slitet efter dreadsen så blir de nog ingen mer blondering iaf på ett tag men känner jag mej själv rätt så blir jag väl blond till sommarn igen. Kände att jag behövde en förändring och de fick jag ju minst sagt.

Nu är även allt klart med jobbet oxå, slutade med att jag nu är avvecklad pga att mi  station stängde, dock har jag nu hittat ett nytt jobb som jag inte vill skriva om högt här i bloggen iaf, börjar på nya jobbet 28 december. Skulle sluta på Mabi 11e men hamnade på akuten på måndagen innan pga blindtarmen och fått operera så blev sjukskriven hela sista veckan. Nu sitter jag här och är arbetslös i 2 veckor innan jag börjar på nya stället, redan fruktansvärt rastlös. Men ser fram emot lite ledighet iaf bra nu innan jul då man ska ut o julshoppa.

Varit hos Linda och Rickard ikväll och glott en kass film käkat tacos och haft en trevlig kväll, kom hem o myste ner mej med datorn i soffan, tänt massa ljus o rökelse satt på Bluetech *mys* försöker finna ro i mig själv att kunna hoppa i säng och sova. Saknar någon att sova brevid, hålla om och bara kunna skicka ett gulligt sms till.

Men finns ingen där ute som lyckas få mej på fall o när nån tillslut lyckas så sticker dom ändå bara o då sitter jag här ännu olyckligare så vill inte bli beblandad med känslor. Stöter ifrån mig allt som har med kärlek att göra för de slutar ändå bara med tårar orkr inte lägga energi i något som suger ur min livsglädje. försökt fokusera på mig mig mig men slutar med att jag bara känner mig ensam och tom istället. Dilemma de där.

Ska nog boka en tatueringstid snart så jag har nåt att se fram emot igen.  Borde försöka komma i säng nu så jag orkar upp imorgon och förhoppningsvis träffa laura.


Jag e så less på folk som kliver ut och in i mitt liv, hinner knappt ens lära känna folk föränn dom förvinner lika fort. Jag e less på o va andra till lags o jag e less på mej själv att jag finns där för folk som inte finns där för mig. Märkte en skum sak då jag låg på akuten och helt plötsligt brydde folk sig sjukt mycke "stackars Tina" alla fanns där kunde släppa allt för att rycka in och ta hand om mej, några dagar efter så e allt som vanligt igen ingen som hör av sig el nåt särskillt en person som gör mej så fruktansvärt förbannad och frustrerad!! Jag blir knäpp jag hatar dig men tycker om dig för mycke att be dig dra åt helvete, jag samlar mig inför de jag orkar inte du tar bara min energi!!




Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser


Kommentarer
Postat av: Kat

Hej Gumman

Det låter som om du behöver en kram och eftersom jag befinner mig några mil bort skickar jag en här : KRAM!

Försök att tänka positivt, ta den tid du behöver till dig! Fokusera på allt bra! Lättare sagt än gjort jag vet men de skadar inte att försöka...

Postat av: Patric

Singel är det nya par-förhållandet .. :|

2009-12-14 @ 11:42:18
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Magnus

Du är absolut inte ensam, tjejen. Jag kliver mer än gärna in ordentligt i ditt liv, och mig skulle du inte kunna få att försvinna om du ens ville det:)



Kram på dig!

2009-12-14 @ 16:30:04
URL: http://xender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback