You never seem to see it my way

Ok visst de e kul med snö, de e tom jättemysigt me snö då de kommer en massa sen får de ligga o så fine! Men de slutar fan aldrig snöa, helt död efer att ha skottat fram bilar på jobbet i 1½h.. fan 40cm snö på varenda bil och på hela parkeringen o ändå skottade vi ju bara för ett par dagar sen, helt sanslöst. Så har ungefär min vecka sett ut, igår blev de plusgrader o de börja droppa från hustaken, solen titade fram o jag jublade inombords. Nu får de va nog. GE MIG SOMMAR!

Igår blev de halvdag på jobbet för att åka till Huddinge sjukhus på återbesök, så nu har man rönkats för typ 100e gången. Helt sönderstrålad lär man ju vara nu.
Passade på att hämta ut linserna och bopkade tid hos Rasmus på House of Pain i jakan igen för att fylla i dom 2 senaste gaddarna. Så den 26e februari blire att fylla i och om jag får en bra lön ska jag fan boka tid för att fortsätta på stjärnorna då.

Längtar så sjukt mycke till våran amsterdamresa just nu, vill bara bort bort bort!!! Kommit fram till att de e mindre än en månad tills jag blir 25 *ångest* alla börjar fråga va man ska göra då men jag har verkligen ingen aning hade tänkt ha fest här men då dödar väl min galna granne mig.

Har nu även bokat att Melle kommer till sthlm i slutet av april typ 2 veckor efter amsterdam och ska gå på the final bounce med mig fy fan va najs ser fram mot de som satan! Mycke o se fram emot synd bara att de e så långt bort!



Skulle egentligen haft sällskap i helgen men så blev inte fallet, jag är iof inte förvånad bara lite besviken...

Måste fan formatera datorn den bara hänger sig heeela tiden fan va lack jag blir! Oskr tjatar om att få me mig på kryssning ikväll, funderar om jag har råd el om jag ska skita i de. Ska ju egentligen träffa Tina som tjuvläser min blogg imorgon o har verkligen sett fram emot de.. dilemma. ka fundera på de lite till innan jag bestämmer nåt iaf.


Magnus va här o hälsa på igår me glass o pepparkakshuset som vi byggde förut, dags för rivning haha lite sent men de va jävligt trevligt =) När han drog o jobba passa jag på o fortsätta på tavlan som stått i oändlighet och tittat på mig, nu börjar de hända saker, hade jag haft färg hade den säkert blivit klar igår men jag har ju inte köpt den svarta bakgrundsfärgen än.. typiskt. Kommer nog bli riktigt fin då den e klar funderar bara vart den ska få sitta.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback