Another night and I bleed

Var på ikea me Johan, strosade runt bland alla möbler provsatt typ varje fotölj och utemöbel och pillade på näst intill allt haha. De va mysigt o komma iväg ett tag få glömma allt omkring och så va de ju länge sen jag såg han oxå så det var massa trevligt =) Johan shoppade loss rejält köpte en ful bricka med ben som såg ut som en sån där gammal skolbänk haha men den va ju iaf praktisk samt att han shoppade ett täcke som va 240x220 de e ju enormt jävla stort verkar massa mysigt ska åka dit o sno de av han sen =P

image47
[Kudden som johan tycker ser ut som en blodig binda hahahahahaha]


Var på strålande humör tills jag kom hem då tappa jag av nån anlening humöret och kände inte alls för att visa mej ute och övervägde iden att stanna hemma hela kvällen men känns ju lite B de me... sluta me att jag höll på och velade mellan Technostate festen och Garbo men blev tillslut garbo efterom att de e närmast o smidigast. Började få upp humöret igen och dansa omkring här hemma innan jag drog förbi Lirran som bor prec brevid garbo. Satt där ett tag innan vi drog in på garbo men de va ingen vidare lyckad kväll måste jag medge.. Malin fick skavsår me en gång sen satt hon vid sidan av ett tag för att hon inte kunde dansa sen tappade jag bort henne och såg inte henne mer under kvällen och Lirran drog ganska tidigt o jag blev lämnad kvar ensam, hade iof stefan o hans vänner kvar där som fick stå ut med mig ist, dock dröjde de inte alltför länge innan jag o Stefan drog därifrån, skjussade hem honom o sen åkte jag hem o myste me min kisse *myyyyys* samtidigt som jag babblat i telefon me Robin massa länge. O nu sitter jag här lite småseg men inte direkt trött mest less på min tillvaro som är som den är.. tänker på "honom" kan inte släppa de o de stör mej för jag vill inte tänka på han alls vill bara gå vidare me mitt o be han fara o flyga...  men fan va svårt de är jag vill ju bara gå vidare me mitt men kan inte släppa de... känns som om jag kanske inte borde nämna han mer här alla hatar han o alla hatar snart mej som inte kan släppa taget..

Nu ska jag mysa ner mej tillsammans me kissen och slänga på en rökelse och nån musik sen ska jag bara ligga i min säng o försvinna bort i mina tankar förhoppningsvis somnar jag ganska fort dock.. man vet dock aldrig. Natti på er men ni sover väl redan allihoppa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback