Beautiful raoaring scream..

De blev inget prec som jag trodde! Han hörde av sej men jag e väl omogen el nåt så nu verkar de inte finnas nåt kvar mer än tomhet.. emptyness.. en oändlig tystad som antagligen kommer ligga emellan ett tag de va ju inte såhär de skulle bli men nu e de som de e o jag e omogen o komplicerad.. allt e så komplicerat. Älskar dej och jag önskar dej all lycka i världen efter allt jag låtit dej gå igenom nu ska jag lämna dej ifred så du får leva ditt liv!


image39
[Because it hurts like hell]


Bilen blev såld idag.. lilla fina micran fan va jag kommer sakna den där lilla skrothögen min älskade tinimobile! Denna lilla blåa metalllåda har tagit mej runt nästan hela sverige och alltid varit mej trogen tills för nån månad sen då allt har krånglat o varit dyr men ingen bil i världen kommer bli lika älskad som min lilla söta micra var.. känns jobbigt o veta att jag aldrig mer kommer få sitta o köra denna pigga lilla bil!
De e helt sjukt vilka konstiga människor som hör av sig då man ska sälja bil pappa fick mail som han vidarebefodrade till mej från nån som va intresserad av micran.. haha kan man annat än skratta lixom då man läser mailen annonsen låg på 14.800kr:
"du säegr hur mikt du vill på bil"
"hej jag har bara 7000 om du kan säglea så mi  jag bor lång från stockholm  tack"
"jag vill säerg hur mikt du vill på bil"
"jag säger till di jag har bara 7000 tusen om jag har mer jag säegr  inte om du kan säegla  ok om du kan inte som du vill  tack"



[Tinimobile l är såld! Min fd vackra pärla!]


Hamnade hemma hos "han" på nån förfest/hemmafest el vafan de va idag/ikväll, hans jobbarkompis bjöd dit mej o jag satt hemma o va på partyhumör o drog dit de va faktist riktigt trevligt dock va han ganska full och jag o hans jobbarkompis hade en vild diskution om varför jag var nykterist haha jag e tydligen en tråkig människa för att jag inte dricker. Senare på natten kom hans lillebror o nån vän till han förbi och då startade hans vän prec samma diskution som jag prec hade haft me den andra snubben haha e de så konstigt att vara "nykterist" föresten så hatar jag de ordet låter som någon tro el nåt att man e stenhårt nykterist o följer någon sekt.. el så e jag bara trött och flummig nu... satt kvar ett tag o babbla me hans lillebror o hans vän efter att han deckat i sovrummet...

Snackade me Robin i tel hela vägen hem i bilen han verkar så nere vill att han ska vara glad som han alltid är.. får ge han e bamsekram då vi ses nästa helg så kanske han blir glad =)

Nu sitter jag o funderar om man ska krypa ner under täcket ville bara skriva av mig lite innan.. har en sjuk diskution med Johan om att vi ska till ikea imorrn på msn och kikade mailen på badboll.. nörd som man är :P

Bara för att vi e så störda!

Johan - ♫ säger (03:54): sova på ikea då

> T i N i < säger (03:54): absolut vi tar den runda sängen den e porrigast

Johan - ♫ säger (03:55): yes så klart

Johan - ♫ säger (04:01): ikea är ju skit porrigt

Johan - ♫ säger (04:01): köttbulle porr liksom

> T i N i < säger (04:02): låter smaskit

Johan - ♫ säger (04:02): ja en köttbulle i rumpan är aldrig fel

hmm.. ja han e som han e.. va ska vi kalla de *funderar*.... charmig?

Från en på badboll som läst min blogg "antar att alla omkring dig säger samma sak, men vafaen är det för jävla idiot som du trånar efter?"

Jadu de kan man ju undra vafan jag ser hos han o jag tänker inte försvara honom längre men jag e väl korkad som tycker om han... hatar dock mig själv för att jag tycke som jag tycker me tanke på hur mycke bättre andra behandlar mej!


Sovdax om jag ska orka upp imorgon utan att sova bort hela dan natti natti pussar!

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback