Complicated's all I've ever known

De va ett tag sen nu har lixom inte haft lust o skriva nåt... varit ganska off på hela ideen me att skriva blogg sen i ons av vissa anldeningar... så har helt enkelt skitit i de i 5 dar nu. Kom nyss hem från Norrköping o kände för att skriva en rad..
Rymde dit för att slippa verkligheten ett tag men känns som att de inte hjälpte kanske va för kort tid me bara 1 dygn för tiden gick så fort.. känns skönt att mobilen inte har mottagning där så inte en käft kan nå en även fast jag e helt beroende av min mobil annars så e de skönt för kan ändå inte göra nåt åt saken, har den inte mottagning så har den inte :P

Sen sist har de inte hänt mycke inte har jobbat o jobbat o jobbat ja de e typ allt.. träffade ju iof Magnus i onsdags, han e snäll han som tom gjorde iordning matlåda till mig som jag hade me mej till jobbet i torsdags skönt me hemlagad mat *mumsa*
Matte kom frbi på kvällen o sov här haha han håller typ på att flytta in här inte för att de gör mej så mycke de e bara trevligt me sällskap som jag har haft för lite av sista tiden.. Va tom duktig o lagade pannkakor till mej själv för att ha till lunch dan efter *hör och häpna* de har väl aldig hänt innan att jag varit så seriös haha.

Gick upp ohumant tidigt i fredags helt sjukt va tidigt (kl 5) hua jag som e nattmänniska tog väl fram till lunch innan jag vakna till mitt rätta jag haha har gått runt o frysit som fan hela dan o e trött JÄTTEtrött men iof kanske inte så konstigt eftersom jag inte e van o gå upp tidigt på morgonen.
Danne ringde o tjata hela fredag eftermiddag på att jag skulle komma förbi Erik på kvällen, släpade mej faktist dit efter mycket övertaning o va där i typ 2h innan dom skulle ut på krogen vilket jag defenitivt banga på.. åkte hem o däckade i min säng ist, iof kom matte förbi o däcka på min soffa haha han såg så söt ut så jag vakna o skulle till jobbet på lötrdag morgon så jag va tvungen o ta ett kort på han =P

image66
[haha kolla va söt han e så han sover]

Efter en halv dags jobb satte jag mej i mammas bil o åkte ner till Norrköping. Har kommit fram till en slutsats efter den här resan att de e bra att jag inte skaffat bil med större motor iaf för jag va inge vidare duktig på att hålla hastigheten *host* 180km/h *host* hejsan hoppsan de kändes knappt att de gick så fort helt plötsligt började bara alla andra bilar köra så långsamt haha men de va visst jag *himla med ögonen oskyldigt*

Nu sitter jag här e jävligt trött o funderar om jag ska dra på festen i globen i helgen o se ATB.. kommer nog bli så får panta lite burkar så jag har råd hehe.. o nu orkar jag inte skriva så mycke mer ska krypa ner i sängen snart efersom att jag ska upp o jobba imorrn..

sov gott på er *pöss*

Kommentarer
Postat av: m

mää ful bild

2008-04-20 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback