Days will pass

När man åker bil inne i Stockholms innerstad delar man vägarna med en jävulskt massa idioter på cykel... alltså de e väl bra att folk tänker på miljön men vem fan tänker på cyklisterna? Ja inte är de dom själva iaf me tanke på att dom cyklar inprincip hur som helst! De kan inte va helt friska människor som svänger o vinglar över hela gatan och spelar med sitt liv på de här sättet!! Jag blir så jävla arg att jag som bilförare måste köra både åt mig själv och åt massa vingliga kontorsnissar på cykel.. alltså seriöst ni borde ta en buss ist för ni är en trafikfara hela jävla bunten.. o om jag täbnker efter e de nog lika illa utanför stan skillnaden är nog bara att utanför är ni inte lika många lika tätt... Nä fan ta o åk kommunalt!!

Löning häromdan känns bra de får se hur länge pengarna räcker den här gången, ska försöka få ordning på den här ekonomin nu så man kan ha lite pengar över till sommar så jag kan åka på Nature One o kanske lite annat skoj me!

Va på Sphere Festival som inte va en festival i lördags o såg ATB de va najs tyvärr alldeles för mycke mainstreamfolk för min smak men hade jäkligt kul endå va där me Jenny, Lulu o hennes vän Sophie *stamp stamp* sprang in i talost oxå haha de va ju oväntat men trevligt.



[Bilder frrån Sphere Festival]


Söndagen har varit seg haft förbannat ont i huvudet sen åkte jag förbi Tas o glodde en film o snacka massa skit halva natten fast jag igentligen borde sovit eftersom att jag skulle upp ganska tidigt o träffa Emma för att köpa hår idag =) Så snart blir dreadsen längre *wiiieee* längtar som fan tills hon sätter i löshåret *hoppa o studsa*


image70
[Snart e det sommar o de känns fantastiskt]


Idag kom Lulu förbi o ska bo hos mig iaf veckan ut o hon e så söt o fixade iordning en supernajs kyklingsallad =) snart sovadags börjar jobba tidigt imorrn *puss puss*




 

Kommentarer
Postat av: LillRobin

DÖD ÅT CYKLISTER *jag cyklar aldrig* men jag förstår hur du tänker sådär inne i stan (jag vet hur förbannad
du var och hur mycket du svor åt dom) inte långt kvar tills vi ses söt!! saknar dig som tusan!!
puss

2008-04-28 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback