Du är vackrast i världen men inte samma person...

Alltså jag förstår inte jag har så mycke känslor i kroppen så jag tror jag kommer explodera för att jag lyckas inte sortera dom längre... vill bara lägga mej ner på golvet och skrika som ett barn, försvinna bort somna och vakna upp och se allt som jag gjorde i början av året innan allt började gå utför! De dkulle fan bli ett posetivt jävla år!! Inge jävla skitår HELVETE! Alla känslor... jag gräver ner dom...

Du beter dej som ett cp du sårar! Fattar du inte nånting din jävla nöt du betyder massor jag älskar dej för att du e du o du får mej skratta och le men sista tiden gör du mej inget gott alls, älskar att va i ditt sällskap så varför beter du dig som du gör?? För att du träffat nån cp jävla brud måste du va elak mot mej för de?? Känns de bra att du skrek mej till tårar?? Jag hoppades ju att vi skulle lösa de här nu o kunna bete oss som folk igen! Satt o väntade på dig idag.. men du dök aldrig upp.. o när jag smsar så e du me henne som vanligt fast du sagt att du skulle va där o lösa de här.. o sen stänger du av telefonen.. försöker få tag på några gånger.. slänger mej på golvet o skriker ut mina känslor lite till för de gör ont.. de gör ont.. de gör ont.. fan fan fan orkar inte hålla allt inne allt e så komplicerat me dej kan de inte bara va bra som de en gång va?? Jag vet att jag har betett mej som ett as mot dej men de e inte bara jag... vi båda e fan lika stora as men lämna mej inte själv me allting bara för att du har fått ordning på ditt lämna inte mej utanför... (nej de handlar inte om "han", vi kan kalla honom K så vet ni säkert vem de e) Dont be mad, dont be mean!

image34

Va hemma hos Mange igår fick massa god mat och trevligt sällskap innan jag fick stressa iväg till de här CP jobbet som jag e så jävla less på just nu. Imorgon (idag) e de fredag en dag närmre lördag då jag får träffa Linda miss her like hell!! Får se om de blir att jag träffar K ikväll.. orkar inte tänka på de just nu hoppas vi kan lösa allt tjaffs nu så vi kan va vänner snart... suttit här hela natten nu vill helst hem o gräva ner mej i min kudde tillsammans me Trynet, kanske dra på nån musik so får mej glömma tid och rum ett tag önskar att jag kunde stänga in mej där o gråta en tår sen gå ut i solen och visa ett äkta leende åt världen igen... *drömmer sig bort en sekund el två*


[Jag i min nya kära TiNiMobile ll och lite vårtecken jag hitta häromdan]

Bokade en B-hytt till MB B&W Kryssen igår... jag o Malin e klara har 2 lediga platser, tänkte mej en tjejhytt.. nån som e intresserad av dom sista 2 platserna så hör av er innan onsdag!?

image38

Snart får jag åka hem o mysa ner mej i sängen *puss på er*

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Om du inte redan deltar i min tävling, så tycker att du ska göra det. Just du kanske vinner de fina skönhetsprodukterna.
Tävlingen hittar du här:
http://junitjej.blogg.se/1206601794_vinn_produkter_frn_fo.html

Postat av: Liten!

den här inlägget var inge kul att läsa, önskar att det var nått jag kunde göra för dig baby.
Miss You!

2008-04-04 @ 11:12:03
Postat av: Anonym

fy fan för K

2008-04-05 @ 16:21:55
Postat av: Anonym

orka hans nya plastic fantastic silikon tjej =/
?

2008-04-05 @ 23:51:29
Postat av: Kristoffer alias k antar jag

Först till den som säger fy fan för mig. Vet inget så håll käften. Till Tina.. Jag ahr försökt det flera gånger och jag är fortf villig att prata.. Jag har alltid var där och försökt. Så kom itne till mig och släng allt i mina armar och säg att det är mitt fel.

2008-04-07 @ 08:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback