Ett framsteg blir ett bakslag jag kan stå, gå eller krypa härifrån!

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag va utan


De va några dagar sen sist nu har varken haft tid eller lust att skriva nåt inte ork heller för den delen. Men nu e de väl dags o skriva några rader igen. E bara så less på folk i största allmännhet! Särskillt idioter som inte har nåt vettigt att komma med fom kan lika gärna låta mej va ifred så jag slipper för ajge  så less på puckon!


Möte på studion i onsdags.. el ja de va de men jag va inte där missade de försov mej o hade väl inte direkt någon motivation eftersom att mina dagar ändå alltid blir avbokade i sista sekund o så sittter man hemma utan pengar o inget att göra de suger ju som faaaan! Skulle städa men e så vilje och orkelös just nu bara är orkar inte tänka el göra nåt knappt att jag ens orkar träffa nån har lixom ingen lust.. vad är fel? Ganska passiv dag varken bra el dålig en sån där dag som bara hamnar i kategorin som nå meningslöst bortkastad tid åt igentligen ingenting.. Hamnade hemma hos Matte på kvällen o kika på film och fick lite trevligt sällskap iaf känns skönt att han bor nära för att han får mej må bättre just nu han ger mej en kram när som på dygnet då tårar e på väg även fast jag vet att de  e jobigt för han med.


image54
[En suddig bild men endå jag på studion]


Torsdags jobbade jag på studion och fick tom arbetströja som faktist såg hyffsat bra ut en svart 3/4ärmad tröja me studions logga fram och på ryggen står de "crew" hahaha tycker de ser ganska fjantigt ut men vafan lite rolig e de skönt o slippa ha ångest va jag ska ha för kläder då jag jobbar där i fortsättningen iaf =) Va en assoft dag lagom me folk och de kändes bra fick komma bort från alla tankar och smita in i min lilla make up värld och försvinna bort i nån annan värld ett tag gick iaf därifrån med ett leende o de kändes great!! Kom dock hem ganska sent så blev ingen städning där heller eftersom att jag skulle upp typ 7 på morgonen dan efter o jobba på Mabi.

SötRobin ringde o väckte mej imorse kl 7 utan han hade jag säkert inte kommit upp över huvud taget, han e så snäll o gick upp själv bara för att ringa o kolla så att jag kom upp i tid bara för att jag e så laaaat o inte vaknar av väckarklockan.. nån som har nå tips hur man vaknar?? Fan ingen morgonmänniska alls är jag *hua* satte mej i en kall bil och åkte mot solna men fastna redan vid islandstorget i en enorm bilkö som stog totalt stilla så jag stängde av motorn o satt o trumma på ratten haha stressad som faaan kul att behöva komma sent bara för att nån jävla idiot inte kan köra bil o måste krocka där jag ska åka! Flytta på erv för fan här ska Tina fram! Men men kom typ prec på sekunden i tid och har avrit en najs dag med Diana och Erik! Dom e så söta båda två, Diana som är praktikant och har varit på mabi i endast 1 vecka utav 4 hade bakat en sockerkaka för eftermiddagsfikat och Erik hade gjort nån liten ja va man nu kallar de haha kolla på bilden på hans fina kreationer gott va de iaf. Känns som om jag aldrig kommer lära mej allt där men men de gör jag väl snart hoppas jag.


image55
[Eriks små fina kreationer och Dianas goa kaka haha]


Robin kommer ju upp imorrn o vi ska hem till Lirran o spela våghals me massa andra hahaha ser fram emotr att se Linda skutta runt på golvet o härma en strandad familjelös säl! Så se upp för imorrn kanske jag busringer el skcikar skumma sms då vet ni varför hahaha..


Stort tack till "han" som äntligen låter mej gå vidare med mitt liv genom att för sförsta gången va ärlig och rak!


Nä nu ska jag ringa o trakasera Robin såhär lite lagon in på natten =) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback