Ge mig ork!

Va ett tag sen sist, har inte orkat har legat hemma med 39 graders feber massa jobbig hosta och snorat, mysigt va? Känner hur avis ni e på mej som varit sjuk typ 4 gånger i år gu va kuuuul.. el inte. Så blev inge jobb på studion i fredags snart får jag väl inte jobba kvar där e fan sjuk därifrån hela tiden de suger juh! Varit runt halva stan o kollat på bilar.. massa junk allt e bara skräp juuh o när man hittar nån som verkar vettig så e de nån nöt som äger den dom inte kan köra o har stött i varje kant som finns el som slår upp dörren i saker hela tiden, hur fan fick folk sina körkort igentligen????


image25
[Bilen som stog bredvid en Polo som jag va o kika på haha denna var DYR!]


Robin lyckades charma mej tillräckligt för att jag skulle säga att han kan komma o hälsa på mej fastän jag inte va helt frisk, han kom hit i lördags sen va vi o kika på bil me mina päron men hitta inget el jo vi hitta en Fort KA som va hur fin som helst en 03a men bestämde oss för att kika vidare.. Va förbi brorsan och lånade lite spel som vi satt o spela på kvällen i mjukisar till massa musik och rökelse *mysigt* tills Bobby skcikade ett mess och sa att han va på Technostate och att de va en av dom bästa festerna på länge så jag o Robin slängde på oss stampkläder och drog dit.. haha vadå impulsgrej? Kom dit vi typ 2 på natten o då skulle man ju tydligen ställa om kl till sommartid så där förlora vi en timme inte för att de gjorde så mycke dock.
De va fan en najs fest fler sånna feta fester stora fester JA tack! Träffade bla Gustav, Mariella och Magnus där massa me trevligt =) drog dock hem ganska tidigte ftersom att förkylningen slog bakut och jag kunde knappt dansa utan att få hostattacker hur booring som helst borde kanske stannat hemma... el näääää de va fan najs endå de va de värt =)


image26
[Tog iaf en bild me mobilen på TS]


Mamma kan ju va pain in the ass alltså då hon ringer o väcker en tidigt på södag morgon och säger GOD MORGON NU SKA VI KOLLA PÅ BIIIIL!!! Wohooo jag e inte aaaaallls trött nej nej *döööööör* hua sängen av ju så skön haha.
Tiden går fort då man har trevligt tyvärr coh de va dags för lilla Robin o åka hem igen.. ensam igen då.. gick faktist o la mig typ 00 på måndagskvällen hör o häpna och sov till 8 men lik förbannat e jag fan trött spelar fan ingen roll e fan alltid trött då jag vaknar.. förstår inte alls... Började min första dag på MABI!!! Känns hur najs som helst kommer bli massa kul o som de verkar nu kommer jag få nån fast dag i veckan =) wiiieee happyyyy mee!!!

Pappa ringde o sa att han har köpt KA'n som vi va o kika på häromdan!! JAG HAR NY BIL!!! Hämtade den idag den e hur fin som helst! wiiieee *skryter lite till* nu ska jag slida runt i min röda kärra o alla kommer dööööö av avund hahahaha.. kanske inte men de lät bra el nåt.. hua börjar bli trötter *mihi*


[Min nya fina Ford KA!!!]


Har ägnat hela kvällen/ eftermiddagen me att städa ur micran samt tvättat både micran och KA'n så ny skiner båda mina små pärlor fint i solskenet =)

ska dra förbi matte (som va snäll och hjälpte mej byta mina däck på micran idag *tackar sötnos* ) och vi ska kika på film =) puss på er!


Kommentarer
Postat av: Bobby

Supernajs att du kom förbi på stampet, TiNi! Där trodde man att du låg hemma sjuk o dan o så skickar men ett mess om hur synd det är att du missar eventet - men vad händer? Hon spurtar in som ett djur till festen på under en timme - yay! =)

Schysst bil du skaffat dig förresten - om du bleker den lite kanske den till o med kan bli rosa, haha!

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback