I see a spark of life shining

Skulle jobba på studion imorrn men som vanligt avbokar hon mina dagar dan innan o de gör mej så jävla less! 

Fick ett impulsryck och åkte förbi Magnus idag, har varit hos han hela kvällen och suttit o kollat på roliga klipp på youtube och haft vilda diskutioner om tärningar(!!!???) HAHAHA Ja tärningar! Låg och diskuterade om hur tärningar va uppbygda och hur dom ser ut om dom har 8 sidor sluta me att vi fick ta fram datorn och kolla upp vem som hade rätt om vad men han gav sig ändå inte fast jag hade rätt så han började bygga en 8sidig tärning i papper hahaha ja jag fick tillslut iaf rätt om att den formen jag hävdade att dom hade faktist fungerade =P Ja sjuk kväll men grymt trevlig me =)

image49
[8-sidiga tärningar]

Fick skrapa bilen som va täkt med ett tunt lager snö då jag kom ut och skulle åka hem =/ de e ju ändå snart mitten av april då tycker inte jag att de ska ligga snö på bilen! Dessutom har jag bytt till sommardäck nu så nu vill jag ha sommar! Hoppas skiten e borta då jag vaknar imorgon.

Satt o kikade på nån blogg jag hitta på nåns sida på badboll och fick syn på en bild på nån som stog vid en pool utomlands och blev massa sugen på att sticka iväg. Längtar som fan efter greklandresan som päronen bjuder på då jag, mamma, pappa, Robban, Marre och Julia åker till Chania den 30 aug. Satt o kikade på bilder på hotellet vi ska bo på o de ser hur könt ut som helst =) 200m till stranden och 1km in till själva chania synd bara att jag inte har me mej nån kompis o partajja med, blir Robban o Marre som får offra sig o kalasa med mej =) Känns lite surt att jag kommer missa Astrix som ska spela på Technostatde den 30 aug men men alltid e de nåt men ska bli skönt me lite semester!!

image53

[Stranden och hotellet där vi ska bo =)]

Har sett fram emot MB B&W kryssningen som e 30 maj hur länge som helst men nu verkar d einte bli nån för jag har ingen o åka med... vill inte bo me nån som de kan bli härj me jag o Malin har en hytt dock ska den betalas imorgon o jag behöver 2 personer till om de ska bli något o ingen verkar ha pengar =/ men men hoppas att de blir nån sista minuten variant el så.

Mår bättre idag som ni kanske märker o nu orkar jag inte tänka mer på de då gräver jag bara ner mej igen. Snart dags o sova c yah pussaaar!

Kommentarer
Postat av: LillRobin

JAG VILL OCKSÅ ÅKA UTOMLANDS *GAAAAAAH*
btw vi har fortfarande platser kvar i hytten om ni vill ha :)
Puss på sötisen

2008-04-09 @ 06:45:08
Postat av: Felicia

ååh. jag har släkt som bor nere i grekland och även han jag har mest kontakt med spelar fotboll där nere osv.. Kan ju säga att du kommer INTE bli besviken på landet :) helt underbart.

2008-04-27 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback