I wanna have the whole and not a part

Trevligt trevligt att folk börjar kommentera lite samt att "tittarsiffrorna" börjar stiga haha de blev väl mer intressant då jag blev fucked upp och börja må riktigt jävla skit el nåt. Vaknade imorse och klumpen i magen var kvar dock mycke mindre än igår, tack Matte för att du fanns där för mej utan dej hade jag nog grävt ner mej hemma totalt i tårar. Du fick mej iaf att glömma bort mycke av de dåliga om ara för en liten stund så gjorde de mej massa gott.

Har kört massa flashiga BMW-bilar idag på Mabi, än så länge verkar de lovande.. Är de inte så att bilköerna avtar runt 8-8.30??? Tydligen INTE helt hopplöst skulle va där vid 9 imorse o åkte typ 8.25 hemifrån o jag lyckades komma typ 2 min i 9 helt sanslöst ju de e ju inte spec långt borta =/ men men jag kom i tid iaf de e huvudsaken! Jobbade där fram till 18 sen hem o försöka få i sig nåt o äta... gick inte kan inte få i mej nåt har inte ätit ordentligt på flera dagar har inga hungerkänslor alls... igår va jag hungrig som ett as men när jag åt kunde jag bara ta en tugga sen tog de bara stopp =( Lyckades få i mig inte ens en halv sallad vid lunch de e mer än va jag ätit dom senaste dagarna... måste ändra på de här snart.

Sitter här o försöker lyssna på uppmuntrande musik för att få upp humöret lite, funkar inte så bra men jag gråter iaf inte de e iaf en bit på vägen... snart e de sommmmaaaaaar o då ska jag springa runt halvnaken i solen =D

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback