Putting my heart back together Im gonna smile cause I deserve to

Lång dag har de varit... sitter här mitt i natten och stör mej på att sladden till mina datorhögtalare glappar då jag skriver så musiken låter bajs blir irriterad som FAAAAN! Jävla fittsladd.. så nu vet alla att min sladd e helt fucked upp o ja jag ska köpa nya högtalare... snart.. sen.. typ nåt sånt.. börjar bli dags nu faktist har haft dom såhär alldeles för länge o alla som kommer hit klagar.. bla bla bla jag ska fixa de här snart haha kan önska mej nya i julklapp el nåt =P

Ska klaga lite till tänkte jag för jag e jävligt less på en viss person som är nämd här innan som säger sig va min vän.. vänner ställer upp right?? Han ställer fan inte upp.. tog mej jävligt mycke mod att berätta en jävligt jobbig sak o när jag väl sa de efter alla år sa han typ... OK... jag börjar böla o han säger OK?.. inte ens en kram ingenting han sitter ist o smsar me sin jävla fittbrud! Aja bye bye vänskap han e ingen.. INGEN! Fuck off and die! Bla bla bla prata mej mej så ska jag förklara säger han o sen sitter han o babblar me henne över sms o e helt off nu lyssnar jag vafan... BRA DÄR! NOT! Nä fan jag e så less på han så de knappt skulle beröra mej om du förvann helt från jordens yta! FAN

Så nu har jag beklagat lite nu ska jag fan le o ge de som faktist betyder nåt min lilla lediga tid jag har. Ska sluta slösa min tid på idioter! Känns som om jag ägnat halva mitt liv åt idioter o jag e jävligt less på idioter! Jag menar e de så svårt o va normal o bete sig som folk? verkar som att dagens samhälle är ett stort jävla dårhus för inte e de många normala vettiga människor där ute alla e så jävla korkade så man vill skratta åt dom.. har aldrig själv sett mig spec smart men när andras intelligens e helt på noll måste man ju börja ifrågasätta vafan som händer.Så ni som känner för att bete er som barnrumpor och ointelligenta idioter kan lika gärna störa någon annan med ert skit för jag e inte intresserad länge jag vill ungås med vettiga människor me vettiga åsikter som kan stå upp och säga va dom tycker o sen stå för de! Visst jag e fan inte felfri och kanske inte alltid har lätta tt få ut va jag tycker men när jag väl yttrar mej e jag iaf ärlig...

Danne säger (01:05): Tini, du är dom porriga klädernas mästarinna. Fan, du lyckas alltid hitta det mest extrema :D


  
[JAG VILL HA!!]


Borde faktist sova... men e så skönt o få va ledig imorrn.. el ja ledig på förmiddagen iaf ska ta en välförtjänt (enligt mig) sovmorgon =) o nu e de nog dags att nanna lite e ni nattmänniskor tycker jag att ni ska lyssna på Daughtry som jag suttit o lyssnat på sådär på småtimmarna i min glappande sladdjäkel =P


♫ Puss på er ♫

I try my hardest just to forget everything
Because of you I don't know how to let anyone else in


Kommentarer
Postat av: Koffe

Jag lyssna. Jag vart upprörd. Samtidigt som jag själv hade problem. Men de räknas int. Jag må vara ingen. Men jag berättar iaf saker. Du lysnar inte på vad jag säger utan stänger in dig i att du du du har det dåligt.. Du är inte ensam och det du berättade var hämskt. Men huvudet på mig var redan sönder just då. Jag har redan bett om ursäkt för detta men du vägrar lyssna eller förstå. Jag är juh inte elak med mening.

2008-04-24 @ 08:23:48
Postat av: LillRobin

idioter e inget att ha hörre du! dom kan få va de föe sig själva =) och jag ber 1000 gånger om ursäkt för jag hittade en FÖR bra sida me kläder åt dig (A)

Puss på dej

2008-04-24 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback