Take me where the future's lying

Satt uppe alldeles för länge igår känner jag! Fy på mej el nåt! Stängde av klockan o önska att jag fick sova några timmar till.. Släpa mej tillslut upp ur sängen o kikade ut genom fönstret o bara fick en sån där känsla av lycka.. solen skiner för fullt och satte på min nya gladlåt och hoppade runt för mej själv o njuter av ett lyckligt ögonblick i min gråa vardag *tralala* länge sen jag kände sån här lycka jag känner just prec nu *studsar lite till* tänkte att jag skulle passa påoch dela med mig av lite glädje eftersom de känns som att allt varit så neggo sista tiden.. hoppas jag kan vakna på de här humöret varje dag! Snart ska jag iväg o hämta upp Johan o åka till ikea och hoppa i sängar el nåt haha synd att de e så fint väder då man ska va inomhus jag skulle vilja springa ett varv och hoppa runt i solen *wiiiiee* kanske lite för kallt än så länge iof.. snart e det sooooommmaaaaaar!!!!! Sommar sommar o sol *trallar lite* nä nu får jag fan ta o ge mej, härligt med najs humör iaf!

Var nyss förbi Ford och balanserade däcken på nya bilen samt fick en ny fälg som inte va helt okej innan så nu rullar kärran bra =D

Ikväll ska jag Linda och Malin skaka rumpaaaa på GARBO!!! Bli inte chockade över att jag går dit haha för d ehänder ju aldrig...*el hmm va de alltid* dunkar lite musik och blir ännu mer pepp... scooter studsar man runt bra till hahaha va fjollig jag känner mej men den bjuder jag på ;D


image45
[Där ska jag skaka rumpan ikväll =D och ja ni ser rätt de e faktist ERIK på andra pelaren =O]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback