There's no control of some things

Gårdagen var ingen vidare dag önskar att jag hade kunnat hoppa över den helt o hållet om jag ska va helt ärlig. Börjar bli för mycke känslor vet inte vart jag ska göra av dom.. blev värsta härjet mellan mej och S som är dum i huvudet. Han verkar se mej som nåt billigt fnask som han kan komma o ta när han känner för de.. glöm de!

image48
[Du får mej till tårar]

Satt här hemma hela dagen o bara var... känner mej helt tom inuti.. skriker efter nån som kan ge mej en kram o finnas där just nu, en vän som alltid ställer upp de värkar vara en bristvara dock.. E less på folk som kämtar bort då man säger att man mår dåligt, ge mej en kram ist för faaaan de blir jag garanterat gladare av. Mådde lite bättre framåt kvällen då Robin fick mej på andra tankar då jag hjälpte han me hans bloggkodning. Var på väg i säng vid 23 tiden men mådde så jävla dåligt hade nog legat vaken hela natten med massa tankar i huvudet så jag skrev till Matte o frågade om jag fick komma över ett litet tag o få en kram av nån som bryr sig, gick dit och fastnade där alltför länge satt o prata om allt möjligt o helt plötsligt va kl typ 2 på natten =S hmm.. mindre bra me tanke på att jag ska jobba dag på Mabi idag o sen ska jag jobba inatt oxå.. inte bra de här men men jag behövde verkligen de. Gick hemåt i regnet och halvvägs känner jag den där jobbiga tunga känslan i bröstkorgen igen så jag vänder o går tillbaka igen för ag orkar inte va ledsen mer... Fick sova kvr hos han.. tack sötnos för att du ställer upp och gör mej på bättre humör. Låg o pratade ett tag till innan jag somnade, var dock väääääldigt tungt o komma upp ur sängen imorse! Gaaah va trött jag är o snart börjar jag jobba o jag e helt DÖD! Ska jobba fan till kl 8 imorgon bitti hur fan ska de gå... får ta me mej en platta red bill el något om jag ska fungera hela dygnet ut.

Mår bättre idag känns som att klumpen i magen e mindre och lättare, jag hoppas den inte blir större igen för jag orkar inge mer sånt just nu. Försöker se fram emot helgen då Robin kommer och muntrar upp min gråa tillvaro. Och nu måste jag nog börja göra mej iordnong så jag hinner till Mabi i tid =) Hoppas att ni alla har de bättre än vad jag har haft de sista tiden! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: R0b1n

de e skönt att se att du är på bättre humör och att jag kanske hjälpte till lite iallafall :)
tänkte på en sak.. är inte jag liten längre? :O

puss på söt

2008-04-07 @ 08:19:11
Postat av: lindan

gumman. du vet att ja finns här dygnet runt... du måste säga till om du mår så dåligt ju.. *STÖRSTA KRAMEN NÅONSIN*

2008-04-07 @ 12:34:43
Postat av: Anonym

:(

2008-04-07 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback