This must be a bad trip maybe I should get some help...?

Trött som bara satan 2 red bull men ingen effekt... kan ju bero på att man jobbar helt cp ena månaden ligger man hemma o pillar navelludd nästa jobbar man dygnet runt o denna månad e helt srört packad o ändå e jag fattig som en kyrkråtta hur fan går de ihop ingen logik alls...


image58

Efter 3 timmars sömn vare bara upp o hoppa igen, damsuga av lute snabbt hemma sen iväg o hämta upp Robin på cityterminalen... åkte förbi zapata o köpte rökelser oxå innan vi åkte hemåt äntlugen dom har varit slut alldeles för länge nu. Skulle ju iväg till Linda på kvällen o spela våghals tillsammans me henne malin och massa andra muppar men sen skulle dom tydligen till garbo o Robin e för liten så de blev att vi drog hem till Matte som hade besök av Christina från Eskilstuna och även william va där.. satt o snacka massa skit o lyssna på musik innan vi drog hem vid 3tiden.. dock piggnade till lite på vägen hem och körde en omgång alfapet... och vem vann?? ja men jaaag såklart haha sorry Robin jag va tvungen o skryta lite *wohoo* Hjärnan helt död efter de o däcka typ på 2 sekunder.



Västa segdagen idag har legat o latat mig halva dan sen åkte jag o Robin o handlade för att sedn laga pannkaka *mums* va evigheter sen sist =) Tiden går fort då man har trevligt så vid 5tiden va de dags att slänga in Robin i bilen o åka o dumpa han på siljaterminalen eftersom att han skulle på studentkryssning.. varför hade inte vi nå sån kryss då jag gick i gymnasiet?? *fusk*

Kände att de va dags att lösa allt tjaffs me Koffe nu så smsa han o sa att han e välkommen hit om han har tid och ork, så han kom förbi lite senare på kvällen.. dock satt han mest och smsade med sin brud han har gått o kärat ner sej i, helt ointresserad av o lösa nå problem mellan oss så jag känner mej ganska less o viljelös.. som han kalla de >likgiltig< ett ganska bra ord i detta sammanhang.. blev härg för att han skulle sova på min soffa så de va bara sätta dej i nya pärlan och skjussa hem han vid 12 på natten, fan va snäll jag är ibland...  på vägen hem kikade jag in hos Matte o tänkte ge han en kram innan jag gick hem men fastna där för att han mådde inte viadre bra då jag kom... har tagit massa skit som gör mej orolig vet inte va de e han trycker i sig men han sprang runt och vägrade sova örsökte bädda ner han flera gånger men han ann ingen ro... lyckas bädda ner han men han babblar bara om massa dvärgar under bordet som snurrar på vattenkranar och bostadsområden man kan se mellan kuddarna, ett tag va jag tydligen peter oxå... hmm.. försöker stoppa om han och sa att jag sätter mej i vardagsrummet tills han somnar så jag vet att han inte tar nå mer skit. Till svar får jag "de va de här han den där snubben jag snacka om dog av i helgen" WTF!!!! Blir så jävla orolig kan inte lämna han där tänk om han går o dör?? Drar upp han ur sängen igen o tvingar me han hem till mej o bäddar ner han på min soffa istället så jag kan ha koll på att han mår bra.. nu sitter jag här och tittar på när han ligger i soffan här brevid mej och sover sött.. va ska jag göra?? Ville ringa nån för jag orkar inte se han såhär de gör ont inombords och jag känner mig hjälplös =/

Usch av trött jag e men e rädd för att sova.. e rädd att nåt ska hända han då jag somnat... fan va ensam jag känner mej.. liten ensam o rädd gör inte såhär mot mig! puss

image57

Kommentarer
Postat av: Koffe

Ja det var ett jävla på härj på henne. Sorry tina. Men du vet läget nu iaf.. Ta hand om dig Kram.

2008-04-14 @ 09:08:24
Postat av: Koffe igen

Btw angående jobba mycke och inga pengar; Arbetarklass raring arbetarklass. ;)

2008-04-14 @ 09:10:00
Postat av: Anonym

de e jobbigt att vara liten =( de e också därför du vinner över mig på Alfapet ;) men jag tycker om dig ändå (A) Puss på dig =)

2008-04-14 @ 21:56:14
Postat av: Anonym

aha så hon var hans brud sen den kvällen.....

2008-04-15 @ 16:04:41
Postat av: Anonym

herregud det här blir bara värre och värre

2008-04-15 @ 16:05:01
Postat av: m

tack för att du finns

2008-04-20 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback