världens bästa jävla bloggjävel

http://nekromongo.blogg.se/ ärligaste bloggen jag hittat e så jävla less på alla modebloggar som ni så jävla fint vill kalla de! Oh titta jag har shoppat de o de idag... dan efter står de samma sak fast ni har köpt nå annat.. 3dje dan har ni köpt ännu mer.. vafan gör ni av allt skräp ni köper?? Okej om ni har shoppat nåt o vill visa världen men då ni köper nåt varje dag e de ju bara tråkigt de e ju de ända ni skriver om att ni hittat en billig shal el ett par fräna glajjor o den där fula jävla HM klänningen som  alla jävla bloggbrudar vill ha med blommor?? allstå skärp er flcikor ni kan ju inte va seriösa någonstans e det de som kallas mode jag går snart o döööör va folk har dålig smak.. o bara för att en lägger ut den på sin blogg så ser nån annan den o ska ha den o nu helt plötsligt liggen den där jävla klänningen upplagd på alla brudjävlars blogg... ohh så fiin *viftar förnämt me handen* kanske oxå ska traska runt i en sån i sommar tycker ni jag e fin då?? äh lägg ner fy fan den e ärligt talat de fulaste jag sett!!!! Så guuuud va skönt o få ur dej se där äntlugen o igår satt jag o kikade på folks bloggar o dom e fan helt meningslösa, nu vill jag dock inte påstå att min bloggjävel e så intressant men jag skriver inte för dig jag skriver för mig själv för att få ur mig mina tankar annars svämmar dom över. Fast å andra sidan verkar ju nån iaf tycka min blogg e intressant iaf då man kollar statistiken de e ju ett antal som kommer in o kikar varje dag haha ja kul kul jag e inte helt ointressant! O varför fotar folk va dom har på sig varje dag o lägger ut en bild?? Klär ni upp er värsta mycke varje dag för att fota er så folk kan titta på era kläder på er blogg... la upp en bild på hur jag såg/ser ut idag... intressant?? Ne alltså jag ser inge intressant i den bilden el ska jag skriva vart jag köpt allt oxå?? Haha upptäckte just att jag låter upprörd.. men alltså en el två bloggar em sånt tjaffs e väl kul kanske el nåt men verkligen alla bloggar jag e inne på handlar om va ni har på er(???) hmm.. ja ja nu släpper jag de här kommer ingen vart ändå.


image64
[Visste e de intressant att se va jag hade på mig idag?? Eller inte...nä tänkte väl de]

Fullspäckad jävla dag även fast jag vakna typ vd 12.30.. Va tvngen o smsa Matte o kika så han lever o mår bra o han verkar okej hoppas att han inte trycker i sig nå mer av dom där skumma pillerna han knapra igår bara de gör mej nå grymt jävla fucking orolig =/
Va iväg em mamma till vårdcentralen o fick en sån där hemsk fästigspruta *hua* jag verkligen haaaatar sprutor *ryser* bläh men de gick ju fort och nästan smärtfritt.. börjar ju fan vnja mej vid nålar efter 4 hål i läppen 2 i naveln o några i örat o fyy va hemskt sånt ska man inte behöva vänja sig vid =/ Knata förbi vällingby o köpte ett par kostymbyxor som jag ska jobba i jag verkligen ogillar kostymbyxor hur ska dom sitta lixom?? jag ser bara fet o konstig ut i sånna byxor e de de som e meningen kanske?? 

sov gott på er! puuuusss

Kommentarer
Postat av: LillRobin

Tina goes whine :D jag kommer ju hålla dig sällskap nåra timmar iallafall =)

2008-04-14 @ 23:18:09
Postat av: Yer Captain

tack för ditt stöd! :D Kul att se att det jag skriver uppskattas.

Du skriver intressant du med, fast försök att dela upp i stycken så det blir lite lättare att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback