You better rethink your life!

Hemska jävla nattjävel o vafan gör du mot mej?? Suttit som på nålar och funderat... funderat o funderat lite till vad är rätt och fel i de här läget?? Jag bryr mej ju för faaan o du bara fortsättar gräva dej djupare i dina förbannade droger vill bara skrika jag e arg orolig och ledsen på samma gång! Borde jag inte bry mej eller??
Ringde 112.. va skulle jag göra då? Vill dej inget illa vill dej bara väl men spring inte från mej då jag finns här för dej.. FAN jag hatar drogerna och de dom gör dej *freakar ur* nu får de fan va nog! Ta mej inte för givet jag kommer inte finnas här för dej om du börjar bete dej illa mot mej för jag e fan den enda som vet som bryr sig fattar du inte de ditt dumma jävla as?

image65

O nu en ny natt efter en ganska värdelös eftermiddag inte hänt ett förbannat jävla skit har mest bara varit... va iof förbi mamma o pappa o käka middag o så händelserik va min dag ungefär sen va de bara att åka till jobbet o sätta sig här igen hoppas på en lugnare natt än igår vågar inte ens ringa o fråga hur han mår för jag orkar inte ha en till sån där jobbig natt som jag hade igår. Har inget vettigt o skriva idag har inte hänt något och jag känner mej ganska likgiltig... ska sitta här natten ut o sen blire att åka hem o däcka innan jag ska på möte me chefterna wish me good luck jage  fan nervös över de... =/

Danne säger (00:17): du är en riktig fighter, vet du det?
> T i N i <  säger (00:17): jasså?
Danne säger (00:17): du har en massa problem med jobbet, med killar och till och med med dina gamla pålitliga tinimobil. men du kämpar på ändå
Danne säger (00:17): du är så go 
> T i N i <  säger (00:18): ahhww danne du e så söt
Danne säger (00:18): men det är sant!
Danne säger (00:18): det ska vi skåla för på fredag!


sov gott ni som får sova  →pussa←

Kommentarer
Postat av: Yer Captain

Man ska hålla sig borta från personer som har valt att gambla med sitt liv och gå ner i skiten. För att dem kommer försöka dra alla de känner med sig.

Hoppas du är stark nog att ta avstånd från pundare och liknande människor.

Postat av: therese

Jag håller med, personen Yer Captain, att man ska hålla sig undan. Men vet också hur svårt det är. Lyckas man så är det bara bra, gör man inte det så blir det en värre börda.
Jag satt i samma sits förut, men en morgon vaknade jag upp och förstod att jag kan inte hjälpa någon förrän den personen VILL bli hjälpt.

Men du Tina, du är stark! de har du vart igenom
åren har jag märkt...

2008-04-16 @ 07:17:38
Postat av: Yer Captain

Tack för din kommentar, skönt att veta att man inte är ensam om sina åsikter :) hoppas du har en bra dag..
/Gil

2008-04-16 @ 13:36:12
URL: http://nekromongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback