Echo now, inside my head

Vaknade imorse med ett leende utvilad SOVMORGON vad underbart! prec vad jag behövde prec nu. Va ute me Erik o tog en drink igår på inferno.. ja hör o häpna de har aldrig hänt innan vad har ni folk gjort me mej jag e fan nykterist.. Nä blä o fy inge mer sånt på ett tag nu.

Va inne i stan med Marre idag.. shit va länge sen jag bara srosade runt me en vän på stan.. snackade massa skit om allt mellan himmel o jord.. satte upp lite MazStudios express afficher samtidigt.. nu e jag sjukt shoppingsugen men har inte ekonomi till en shoppingrunda just nu så de får vänta tills jag fått tillskott i plånboken.

E så sjukt avis på Marre som ska skaffa sillisar som många vet va jag inne på de då jag gick i make up skolan men sen rann drömmarna ut i sanden eftersom ekonomin va jävligt knas.. nu när hon ska göra blir jag sjukt sugen o avis.. fan ge mej tuttar!! Ska ta o skaffa mig en het rik man som kan betala dom åt mej.. nån som ställer upp som sugardady el??


[Flyers/Affischer vi satte upp och delade ut]

Slutade rundan på Donken där jag rök ihop me nån korkad idiot som stod bakom disken o försökte blåsa mariella på pengar fan va arg jag blev.. IDIOTJÄVEL hoppas han fick sparken... skrek o gorma så halva mc donalds stirrade på oss haha fan va vi skrattade åt de efteråt.

Urklipp från Marres blogg:
"Vi satte upp Affisher, delade ut lappar, sprang i affärer, snackde skit, pratade om tuttar, skor, tuttar, kläder, tuttar osv =)"

Nu sitter man på nattjobbet o ni som missat att jag sagt upp mig får veta de nu... nu e de no more nightwork för mej.. nu blire dagtidsjobb... skönt o få lite normal tidsuppfattning o fasta vanor.. hoppas jag ska få iordning på mina sömnproblem samt mina kassa matvanor som e helt fucked up.

Tomorrow I will have no shame
And I will start again
Make a wish
Tell me have you ever felt alone like this

En vänn är någon som kommer när alla andra går...




Kommentarer
Postat av: Inchi

Men Tjejen då. Inte behöver du sillisar..

Du e ju vacker som du är. Trust me

2008-08-16 @ 14:00:55
Postat av: Anna

Hej gumman. har ny mobil så alla numren e typ borta... så jag skriver här istället å hoppas att du ser de snart. Vad är hyran på din lägenhet å var ligger den? hoppas den e kvar fortfarande å att ja inte svara för sent! kram kram!! /ANNA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback