Far far away!

Shit va irriterad jag va imorse kunde inte sova igår natt låg o hade ångest för att de kändes för att jag skulle försova mig första dan ute på Tyresö där jag ska börja jobba heltid nu. Tiden bara tickade på tillslut lyckades jag få ett par timmars söm men tack vare 5 st larm och en beloved snooze-knapp lyckades jag krypa ur sängen och som en zomie ta mig till T-banan som e mitt nya färdmedel usch o fy jag hatar kommunaltrafiken de kommer inte hålla kommer sluta me att jag börjar ta bilen för att ja jag e LAT och jag hatar svettiga fula människor och jag hatar snorungar som klättrar på en då man vill va ifred el skriker högt så jag knappt hör vad jag tänker fast man har hörlurar me hög musik på sig... USCH!



Ja nu e de som de e o man vänjer sig säkert snart me skiten :P haha va neggo jag e mot sthlm kommunaltrafik :P
Sjukt seg o redo för sängen som jag redan ligger nerbäddad i... känner mej grymt asocial o vill bara sova men tänkte skriva några rader innan jag släcker lampan.. har laddat över massa bäst musik på mobilen nu så jag vet någon som kommer kasta den i backen imorrn om headsetet strular som de gjorde imorse. Verkar va glapp i kontakten så ena hörluren får bara ljud ibland sjukt störande. Men nu har jag rengjort kontakten o fan om de inte fungerar imorgon måste fan ha musik så jag kan fly verkligheten!! Måste köpa en ipod el nåt som man kan ha i fickan nåt litet smidigt =) får bli en julklapp till mig själv kanske =D

nä nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon... puss på er sötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback