Hello sunshine

Nu tillbaka från kryssningen en aning (underdrift) sliten haha. Sjukt najs kryssning e sjukt trött o pallar inte skriva så mycke imorrn drar jag iväg till Grekland så får minsann vänta lite innan bilder o sånt kommer fråpn kryssen har dock lyckats få tag i några haha slänger upp några som försmak =P Tack alla fantastiska människor som gjort min kryssning helt fantastisk ni lyser upp min tillvaro och ni vet prec vilka ni är! Dom jag intre träffar innnan ses vi igen på lucia cruise =)









Kommentarer
Postat av: LillRobin

Tack för en underbart sjukt kul kryss TiNi!! du förgyllde den för min del iaf =) trevligt sällskap :D och din kjol var finare irl än på bild :D hoppas du har de sjukt kul i grekland =) och btw, jag stampade massa åt dig på Qbase!! dock inte till nån trance, utan du fick stampa till gabber, industrial, hardstyle samt hardcore =)

2008-09-01 @ 15:50:07
Postat av: Mariella

Du har blivit utmanad!

Gå in i min blogg för mer info!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback