Ordinary moment

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen har jag märkt.. men men har välk bättre sake för mej då jag inte uppdaterar den. Massa jobb i veckan som varit o nu lite sliten efter helgen..
Blev blommor och bin med robin magnus erik o krille sen stötte man ju in i lite folk på plats me efter de blev de en runda på garbo sen blev de thaiboat igår kväll me massa nya trevliga bekantskaper =) Ser livet från den ljusa sidan fan va najs den här sommar har varit nu e de bara några dagar kvar innan de bär av på MB summer cruise =) efter de blire grekland sol o bad fy fan va underbaaaart!

snart snart snart bort från verkligheten ett tag =)

Va förbi jobbet idag där erik fick för sig att vara lite dum då jag smet in på toa... kommer ut och helt plötsligt me min bil en stripad mabibil KUL! haha okej lite kul kanske men alla mobbar min lilla fina bil... nu ska jag ställa mej o pilla bort skiten dock va de inte så stor men ändå *fy på dej erik*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback