Tala till mig, jag står här bredvid!!

Jag e så less, allt handlar om dig dig dig... er er er... jag finns här alltid för dig för er för alla... vem finns här för mig?? Inte en käft... vem saknar mig då jag e borta... ingen.. jag e ensam o jag finns för er alla egon där ute! Fan jag blir så less!
När de väl gäller vem står vid min sida och ger mig en kram?? Jag e knappast vän-lös men vem e en riktig vän som finns där i vått o torrt... tomhet

Ni e viktigast ni ni ni du du du... fuck it jag orkar inte bry mig.
Läste en blogg som gav mig en tankeställare.. varför jag sitter här o e snäll, för de sårade tro mig de den personen skrev gjorde riktigt ont inom mig att läsa.. o du vet nog inte ens om de. Tänk på vad du/ni skriver för de kan fan såra då ni kanske inte ens menar illa igentligen som jag inte tror att du gör men de gör ont.. ont... ont...


Ga@n ---->gladarg säger (21:09):
Så här i efterhand så måste jag nog utnämna dig till gladast på N1 campet ..


Erik Mabi: En fråga bara: Varför är du alltid så snäll?


Kommentarer
Postat av: LillRobin

bejbie jag vet inte riktigt vad jag ska säga då jag läser detta :( men jag vill att du ska veta att jag finns här för dig om det är nått, kan tyvär inte ge dig en kram när du behöver den, även hur mycket jag än skulle vilja. men jag finns här om dock en bit bort! du har hjälpt mig med så mycket och jag vill kunna hjälpa dig i den mån jag kan.

2008-08-13 @ 00:53:09
Postat av: Mariella

Ska vi bli bitches sötnos. Bitchcamp ab! du är underbar gumman, vet att vi inte kännt varandra så länge. Men är det ngt så finns jag här. Dygnet runt, lyssnar alltid. puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback