This is what I love and cant stop loving!




Ja vad säger man jag har inte helt återhämtat mig än jag e sjukt sliten efter de här eventet men fan jag kommer leva på dom här dagarna en bra tid framöver. Tackar alla underbara människor i Camp Swedish Meatballs som tog hand om mig och tack alla ni som anordnade alltihoppa och till killarna i minibussen som såg till så att jag fick med mig tält och sovsäck! Nu när man varit tillbaka i sverige en vecka och inser hur trist de e o vara tillbaka till vardagen igen länktar jag ännu mer tills jag åker till grekland ska bli så skönt o komma bort o få lite värme för de finns de då inte gott om i detta kalla avlänga skitland.





Lyckades efter en promenad från Kastellaun till Nature One (ca 5km) bränna upp mig de första jag gör då jag kommer ner till tyskland.. lyckat fick bosätta mig i skuggan med massa solskydsfaktor... blekis som jag råkar vara... men nu har jag iaf fått lite färg på kroppen.. typ mer än vad jag haft någonsin. fan va tragiskt o jag e knappt brun jämfört me normala människor som bara behöver titta på solen 10 min för att få en perfekt bränna... fan va orättvist de e i grekland ska jag fan visa er att jag me kan få lite färg!




Massa sol massa skratt lite tårar och en jävla massa bra musik gjorde min resa helt underbar med vissa undantag som jag försökte ignorera tills man var tillbaka hemma i sverige.. Jag åkte dit för att dansa bort min vardag och mina problem lyckades med det hyffsat tills nya dök upp men lyckades även lägga dom på is tills jag landade i sverige igen.
Blir helt klart Nature One nästa år igen... hoppas att jag då har med mig en viss person som jag saknade på denna festival... vem de e låter jag nog va hemligt.



Paul van Dyk överaskade me ett fantastiskt uppträdande jag knappast lär glömma i första taget Tiesto som jag velat se i oändlighet kan kasta sig i väggen efter jag såg PVD. Armin levde lätt upp till mina förväntningar... tyvärr missade jag Kyau & Albert pga att alla i campet vägrade sluta sin förfest för att se dom... men men fick se lite i slutet av ATB innan de va dags för Tiesto där jag dessutom lyckades tappa bort allihoppa och stod själv o skaka rumpa tillsammans me 2 trevliga tyskar innan jag fann Andreas mitt i folkmassan. Man va ju inte direkt ensam där om man säger så.. 58.000 personer de e sjukt mycke folk! Men fan va kul o alla e glada o trevliga. Tyvärr suger tyskarna på engelska de enda svaret man fick från tyskarna va typ "was?" (vad?) men de gick ju bra endå tillslut :P








Har varit sjukt seg att uppdatera bloggen eftersom att de har varit så sjukt mycke bilder som kommit upp o de tar ju en halv dag o ladda upp skiten i den här bloggen men nu har jag ändligen fått arslet ur vagnen o pillat lite... har inte haft så mycke bättre saker att göra idag mer än sovit o suttit vid datorn.






De första som händer då man kommer tillbaka till detta kalla land e att man blir inbeordrad o jobba så de skapar kaos i hela min planering på andra jobbet men lyckades lösa de tillslut men blev en dag med 23h jobb och alldeles för lite sömn efter de. Nu har jag fått NOG! Fan va less jag e på att inte kunna leva ett normalt liv för att min dygnsrytm mina matvanor och min ekonomi e knas... nu börjar jag dock äntligen få igång den ekonomiska biten nu e de mest dygnsrytmen som e totalt paj och matvanorna de har jag inte ens några... måste ta tag i de här nu!







Glömde nog skriva tidigare att jag även uppskattar att jag fick sova i John Calle och Tatis tält då jag annars skulle ha fått sovit ensam.. el ja hm hade nog inte sovit alls då. Hela Nature One gänget va underbara hoppas att alla hakar på nästa år me och varför inte några till för då blire fan ännu mer RÖJJ!!!






Puss på er alla!!








Kommentarer
Postat av: Oli

i think i have to learn swedish, maybe i get it by visiting all monday bars...:-)



Trancy Greets from Nature One Land

Oli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback