TiNi goes UV krigare @ mondaybar summer cruise

Imorgon.. e fan de e ju idaaaag =D bär de ut på sjön me mondaybar gänget igen =)

Har suttit o pillat hela dan me ett fösrök att sistaminuten dra ihop en outfit... ja jag har sytt!! Kors i taket detta är ett mycket sällsynt tillfälle i mitt liv... men fetr massa tänka.. (MASSA TÄNKA) och lite svordomar samt några rasten har jag nu äntligen knåpat ihop en kjol samt armvärmare.. *stolt* nu skulle jag nästan förtjäna en stor chokladkaka men ikke de blir efter kryssen haha känner mej redan nu som en barbapappa =/ men wtf jag kommer ha sjukt kul hopaps ni som inte e me e avundsjuka o e ni inte de så borde ni bli de!!

Hoppas på en lika lyckad kryss som sist! puss på er!








Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg :D

Jag gör headers, smycken och mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem :D

Postat av: Mariella

jättefiiiiint och ditt hår med!!! du kommer vara snyggst på båten jue :D pöss

2008-08-28 @ 02:24:15
URL: http://sweetwishes.blogg.se/
Postat av: Inchi

Bah sååå sjukt avis att du ska åka å man missar dig =/ specielt nu när du ska leka uv krigare. de e ju såååå söt.

Outfitten e läcker. Lite hello kitty över de hela med tass avtrycken. qute, å nice tutch med håret.

2008-08-28 @ 04:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback