Who’s gonna be there forever?

Ensamhet.. en saknad inombords av att slippa tomheten... känns osm om de ekar... Nu när Lullat packat sina stuff o dragit e man ensam kvar här... vet inte vart hon e har inte hört nåt, känner mej mest ivägen så låter henne va ifred...
Va hemma hos Marre igår kikade på henes lya så nu blire att tänka lite o mäta lite så får vi se om de blir nå Bitches AB!

Längtan efter greklandresan samt kryssningen börjar komma smygande... fan va jag behöver komma iväg o rensa huvudet. Har ringt Mr K massa gånger kommer bara till en telefonsvarare.. Nu ska jag släppa allt d ehär tjaffset o börja ett nytt liv me nytt jobb o förhoppningsvis vänner som inte sviker mig... hur ska jag kunna börja lita på folk igen? Alla sviker mig bara...

Idag blev de tillslut av.. va förbi
Citypix och sminkade Terese som sedan blev plåtad av Marcus. Hon blev riktigt fin, verkar dock som om hon inte va så van att ha massa smink så drog inte på så mycke ni får se resultatet lite senare =). Nu känner jag ännu mer press att jag måste uppdatera och göra om hemsidan.. press o stress! Satt o kikade efter lite inspiration nu men ideerna har torkat ur totalt =S Nu blire snart sovdax eftersom jag ska upp sjukt tidigt o köra första dagen ute i tyresö.. lååångt bort hoppas allt kommer gå bra me den långa resvägen.. e lite nervös men hoppas att de ska gå bra iaf..


E helt slut i huvudet o de e så jävla skönt o bara koppla bort allt ur huvudet o lyssna på musik.. ja nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen och köpt nya datahögtalare ÄNTLIGEN! De har typ varit glapp i sladden i evigheter.. få fort man snuddar vid sladdjäveln så lät de illa el så sluta de låta helt höll på o bli galen o idag då jag skulle slänga på musik vägra de fungera helt varpå jag satte mej i bilen o drog till siba o köpte nya.. kanske inte dom bästa men dom e helt klart bättre än dom förra!!

Den dagen du hör av dig ska jag alltid finnas där för dig!


puss på er!


 


Kommentarer
Postat av: Lulu

va fiiin biiiiild!!!!!!

Postat av: matilda

Sjukt snygga jeans! Får man fråga vart du har köpt dom?

2008-10-27 @ 12:51:30
Postat av: TiNi

tackar tackar de är nikita jeans finns på www.junkyard.se och på www.gulanstore.se

2008-10-28 @ 17:41:08
URL: http://cybertini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback