I don’t need drama


Mycke missat orkar inte ta upp de.. har varit så less på allt omkring åsikter hit o dit mitt huvud är en röra... jobbet är en röra mitt hem är en röra... orka! Legat hemma med halsflss och ändå åkte jag iväg på lucia x:en .. fan inget bra val kan jag säga sädär i efterhand.. käkat pencilin i 10 dagar slutade me kuren i fredags o inte fan är halsen bra än.. fortfarande ont till och från som faaaan.. sitter här me skumtomtar som e så gott men kan inte ens käka dom känns som nålar i hela halsen.. =/

Tack söta vänner för en underbar kryssning som alltid ledsen att jag inte hängde me på tempot jag va inte riktigt i mitt bästa skick tyvärr får ta igen de på nästa kryss ist =)


De känns seriöst just nu som att jag inte riktigt e med på banan.. hänger lixom inte med i tempot som jag vill riktigt sömnen har halkat efter oxå tiden går så förbannat fort jag hinner inte ett skit som jag ska göra... typiskt... ikväll tog jag mej ann att tvätta o börja köra en riktig storstädning hemma fortsätter dock imorrn så jag slipper föra oväsen in till grannarna... lam ursäkt jag orkar helt enkelt inte mer idag.. känner mej stressad över morgondagen.. ska städa klar de känns som om de tar sån jääävla tid... sen ska jag träffa kristos o sandra för atts en ha hit erik.. hoppades på att jag ska hinna klart städningen innan han kommer känns dock inte som om jag kommer hinna de riktigt..

nu e jag helt död ska ta o stänge ner o få lite sömn så man orkar med morgondagen =)

sweet dreams..




Kommentarer
Postat av: LillRobin

jag är stolt över ditt städryck du fick, du gav städa en ny mening :D

2008-12-22 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback