In secret, Counting, the hours, until the morning sun

Har inte haft ork? Tid? Lust? Jag ska bättra mej!

Mycke har hänt som alltid.. mitt liv rusar ifrån mej med stormsteg.. både posetiva och negativa dagar stormar förbi som en orkan...

Skulle ner till club2club i norrköping i helgen men ångrade mej i sista sekund och drog me mej pojken hans vän och lullat till nåt rave i norrtälje. Riktigt najs va de dock e de inte riktigt den typen av musik som tilltalar mig för tillfället även om de va najs.., måste ge ett stort plus till chillen som va grymt mysigt iordnnggjord!





Som ni vet blev de ju knas me jobbet då bmw byter ut mabi mot sixt som ska ta över biluthyrningen i tyresö detta betydde ju att jag va nära på o mista jobbet... men tillslut fick historien ett lyckligt slut =) Jag e nu fast anställd.. happy! Blir därefter erbjuden en tjänst hos sixt... övevägen tanken och får sedan ett bättre erbjudande av mabi som vill behålla mig... slutligen blev de självfallet mabi som står närmast hjärtat.. allt är TOPPEN! Överväger nu att sälja min lilla bil... osäker men får se vad som händer till början av nästa år. Börjar även fundera på att köpa mej en egen lya =) Nu trivs jag dock asbra här ute när julpyntet börjar komma upp... har iaf börjat min julstädning samt satt upp gardiner och hängt upp massa stjärnor o ljus *myyyyyyys*

Har prec laddat ner tiestos in search of sunrise 7 som jag sitter o lyssnar igenom... riktigt najs *rekomenrerar*

Till helgen blire nog att åka ner till sweapsounds 5års kalas o stampa av mina fötter! Nån som e intresserad av att samåka?? Vet att de en hel drös av er som ska dit jag har il o allt fixat 4 platser till övers som verkar onödigt tomma för tillfället.

Hear me, Calling
Im Going, Seeking
Time is flowing slowly when your not around
The heart is, Beating
To make us, Blending
Your speeding up my hours until we got the right sound







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback