Something sweet to throw away

Jaha då va man hemma igen... fullt ös... ingen som saknat mej inte.. åkte hem igår kväll satte mej o ruttna i min soffa... saknad.. känner en enorm saknad av närhet just nu.. från vem som helst en kram.. ge mej en kram... vem som helst kille tjej spela roll skulle bara behöva de nu känner jag.. Fan va ensam jag e.. Åkte till föräldrarnas landställe i närheten av Östhammar i helgen.. o sen har inte så mycke mer hänt.. visst jävligt mysigt o vilket fantastiskt sommarväder ÄNTLIGEN! Men när jag la mig i den hårda lilla 90-sängen kändes de som om tårarna bara ville ösa ner för kinderna... fan.

På torsdagh bär de av till Tyskland... känner inget sug.. va e de me mej.. fattar ingenting.. försökt få tag på Matte nu i en oändlighet börjar lessna på hans stil att bete sig mot mig nu.... påminner om en viss annan person.. Mr K!
Va e de me folk som skaffar partners jag blir så jävla LESS på er! Fan kan man inte ha pojkvän/flickvän och samtidigt umgås och hålla kontakten med sina vänner.. jävla CP folk! Fuck it! "Jag lovar att finnas här för dig" (endast då jag behöver dej) sen kastar jag bort dig för då ersattes du me nån annan sen tar de slut o då kommer dom krypande tillbaka.. fuck you! Ta vara på de ni har då ni har de...

Semester en hel vecka nu fan va skönt.. direkt börjar folk rycka i en om jobb e de inte typiskt o jag som har så svårt att säga nej jag vill ju jobba men ändå ha semester kan bli krångligt de där.. men nu ska jag ha semester gör ett undantag imorgon då jag ska in till Richards nystartade företag CityPix och sminka en tjej från veckorevyn som ska bli fotad.. kommer bli kul spana in själva
Citypix.se 

Hear my voice and I never leave you. 
Touch my soul, and I never let you go.
Be my friend and I will always be there
Don't leave me alone

Blää på allt tack att solen skiner jag blir lycklig då jag kollar ut! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback