Even dreams are real!

Då va men ensam... jätteensam *eko eko eko* Haft så mycke folk omkring mig sista tiden minns knappt känslan av ensamhet... skönt till en början.. nu en plåga... kom hit ge mig en kram finns här nu nu nu... vill inte va själv!

Louice jag saknar dej vafaaaan! *springer o ringer*

... paus paus paus ...

wiieee en mycke gladare Tini är tillbaka =) Nu har jag trakaserat Lullat *tihi* fniss!

Haft massa besök hära o de e massa trevligt Jag o Magnus köpte tacos o laga mat tillsammans häromdan o då passade lulu på att smöra sig in o få sig en bit mat me =D innan hon sen drog sig hemåt o jag o magnus fastnade i ett parti alfapet som jag förlorade *snyfta*

Fredag blire lite middag me Erik o Staffan från jobbet vem vet kanske en utekväll me??  får väl se vart de hela leder sen.
Känner mig ganska flummig idag alltså på bra humör samtidigt som jag känner mig lite ensam.. Henka har slaggat hos mig i 2 dar nu då han hälsat på i sthlm så kanske därför de e tomt nu då jage  ensam helt plötsligt.
Passade på att ta en promenad med Johan idag me runt Kalhäll.. mysigt tyvärr mulnade de på mot slutet o började bli lite halvdant väder... skumt de där! Fint väder hela dan o så fort jag slutar jobba så kommer mörka moln sen e de likadant dan efter igen.. har jag bara otur el har nån lagt en förbannelse med dåligt väder över mig??

Nä nu e de sovdax så jag inte försover mig imorrn puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback