Ngi ne themba - I have hope

Nedräkning - 4 dagar kvar tills jag står i amsterdams arena o studsar i takt till ljuden av 12h sensation white o jag känner redan pirret i magen de kommer rinna lycka genom min kropp!

Sista natten nu innan semestern nedräkningen började nyss då jag kollade i almenackan o såg att jag faktist inte jobbar förän 9 augusti... de e ju jättelänge o de känns hur skönt som helst att få lite välbehövd ledighet så man kan komma tillbaka med nya krafter efter! Dock ska jag jobba ganska mycke på Mabi men har ändå 2 hela veckor som är helt tomma på jobb plus att en resa till Tyskland och Nature One är inbokat =)
Fantastiskt! Känns som om sommarn snart e slut fast den inte ens har börjat för mej. Men men hoppas på fint väder nu i Juli och Augusti!

Vakna av en duns från solfjädern jag köpte på tradera för typ evigheter sen som ramlade ner i brevlådan... äntligen kom den =) Bläh har så mycke inplanerat den här veckan vet inte alls hur jag ska hinna me mitt eget liv som kör om mig hela tiden!



Onsdag kväll ska jag på möte om ombildningen av min lya.. kommer enlit brevet få prisuppgifter o sånt hoppas att den ligget på ett bra pris o att de blir något.. i annat fall ska jag försöka hitta nåt annat.. känner mej så ensam dock vill bo med någon.. ja igentligen vill jag ju bo me louice som får mig må jävligt bra bara av hennes närvaro!

Den här dan tog jag igen gårdagens sömn om man säger så har sovit bort hela dan o inte gjort ett skit bara legat o degat.. skulle ta mig ut på en promenad men orkade inte.. tom då solen kikade in genom persiennerna pallade jag inte resa mig o gå några steg.. bläh va förslappad jag är! Tar igen de imorrn ist!

Snackade me Matte idag.. evigheter sen sist han har ju varit i Karlskoga hos sin nya fina flicka! Glad för dig vännen... el er kanske man säger =) Hon verkar dock inte spec glad i våran vänskap så hoppas hon kan acceptera den så han inte lämnar mig nu som Koffe gjorde bara för att han fick nån Cp-brud.

"Jag kommer inte svika dig som Koffe gjorde!"  © Matte

I didn't mean to start the last big fight
You never should have hung up that night
All I want to do is make things right
Make it right
Listen, with all the choices that we chose to make
And all the promises we chose to break
We were busy making big mistakes, yesterday
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback