Sensation White 2oo8!

Vilken jävla resa jag e helt slut har festat som en galning... har energi som skulle räcka till hela sveriges befolkning o en tar aldrig slut! Mötte upp Melle och nästan alla andra i sensation white gänget på arlanda för att sätta mig på flyget ner till Amsterdam. Känner inte en käft.. ah ok Melle o Emma men de e ju inte direkt så man träffas dagligen då Emma bor i Skåne o Melle i lilla Hultsfred. Ett trevligt gäng på 5 överkåta grabbar hade dom med sig! Resan bestod av killsnack killsnack öl, porr och en nypa shopping.. ja behöver jag säga mer än Red Light District?? Ja de talar för sig själv porrbutiker strippklubbar horor i massor och billiga små pubbar! Ja sjuk jävla resa va de men fan va kul vi haft.. el ja iaf jag =P

Har varit helt slut.. el nja har iaf inte suttit vid datan på hela veckan varit ute o farit runt så har inte orkat blogga. Orkar inte nu heller igentligen de har hänt så mycke sen sist. Sensation va helt fantastiskt dock kunde ju musiken varit bättre. Sjukt najs o stå där tillsammans me 50.000 vitklädda stampare. Så sjukt mycke folk va ju en aning svårt att hålla reda på alla i sällskapet. *stamp stamp stamp* Måste dit nästa år igen men då ska jag fan på Black oxå!

Blev en hel del shopping med hittade värsta softa shoppinggatan med humana priser dessutom e de rea överallt *paradiset*

 
 



Sensation senasation sensation helt fantastiskt då jag står på läktaren mellan stolsraderna o studsar till musiken.. DETTA ÄR LYCKA! Ja fy fan!

 




   
 



Ingen sömn alls knappt har varit o farit runt överallt varför sova bort denna kosrta resa?? Dock tror jag inte mitt sällskap uppskattade min energi då jag överenergisk springer runt o hoppar i deras sängar så fort nån försöker smita in i drömmarnas värld :P

Kom hem på söndag eftermiddag har inte sovit sen sensation däckar och vaknar vid 22 kan inte somna om sen... är vaken halva natten o jag ska upp o jobba kl 9 dan efter bläh lagom trött man va då. Fick ett ryck o drog me Louice o massa andra från TC till Berns där Marco V spelade. Skulle inte stanna så länge men blev kvar alldeles för länge vilket betyder ingen sömn denna natten heller! Lagom trött dan efter kan man ju säga... 
Jobbat hela veckan o träffat massa vänner alldeles för sent varje dag. 
Fredags efter jobbet rullar jag hem o däckar i sängen... vaknar 15h senare hahahaha fan seg sov för hela veckan. Sen upp o ut o fara igen förbi mange o fira att han fyllt år i veckan *hipp hipp hurraa*

Hamna hemma hos Danne på kvällen som hade lite hemmafest *trevligt trevligt*

Ja fan vilken vecka! De här e livet jag e så lyckligt o inget kan ta mig ner just nu!

Kommit fram till att jag e jäääävlig less på män! Ja fy fan svin hela bunten.. el nä nästan hela bunten iaf finns ju undantag! 
 

[Marco V @ Berns]

But I will run until my feet no longer run no more
And I will kiss until my lips no longer feel no more
And I will laugh until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
And I will love until there's nothing more to live for






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback