Wake up in yellow

Alltså e de sommar el?? vart e den riktiga värmen?? Kollar ut nu ja visst solen skiner o de e fint men vafan när jag va på väg till jobbet imorse satte jag på mig en vanlig huvtröja o jag frös fan.. va e de för sommarvärme?? Man ska ju kunna knalla runt i linne el klänning även om kl bara e 6.30 på morgonen eller?? Fan va jag vill ha riktig sommar de här känns bara halvdant har lixom inte ens tagit årets första dopp... tragiskt o snart e sommarhelvetet slut o va ska jag göra då?? Sitta o frysa i någon snöhög o vänta på nästa "sommar" som troligtvis e lika värdelös som den här...
Blä o här sitter man o klagar på fint väder då solen skiner o himlen e blå... vill ut nu!

Vill bara festa festa festa! Massa festivaler blir galen satt o kika på en film från sunrise festival o faaaaan alltså nästa år måste jag dit! Men får va glad för Nature One så länge *kikar youtube* fantastiskt! 15 dagar kvar!


Rysningar fan va underbart! Wiiieeee! Vill åka NU NU NU! Jobba jobba jobba så jag har råd me ännu mer skoj sen =) Har man tur får man pengar så man kan åka på summer cruisen med! Mitt liv e fantastiskt de ända som saknas nu är pengar mer pengar *pengakåt* Nån som känner att dom vill donera nån miljon?

puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback