Can you disappear

Träffade Magnus i torsdags massa mysigt bestämde oss för att dra upp till Vällingby och överaska Lulu med en glass dock så smälte glassjäveln innan vi hann ge den till henne en jäkla massa kladd blev de! Skämdes nästan eftersom hennes butikschef el va hon nu e stod brevid o kika på då vi står o kladdar inne i affären samtidigt som vi snackar om "raka kukar" haha ja ingen kommentar på de!



[E-M / Danne med sin fina krona / Krille / jag o Krille fular oss]


Bar av till Danne som skulle ha 25års kalas hos sig i gubbängen vid 20 skulle haffat me mej lulu men blev så sent så åkte ensam.  Va dock inte så många där men va riktigt najs o bara sitta o softa.

Nationaldagen i fredags skulle ha träffat Robin men de blev intsällt för att han skulle iväg o jobba så drog me Matte o William o mötte upp Peter o Secret Society crew i hagaparken där dom hade riggat upp lite ljud o satt o myste i solen va hur soft som helst, satt där ett par timmar innan vi drog hem o hämta varmare kläder inför kvällen o hämta även upp lulu och lite mat o åkte tillbaka för att sedan fastna där resten av kvällen =) Blev dock inte så sent eftersom att både jag o Lulu skulle upp "tidigt" och jobba.











Hörde att han skaffat sig tjej nu.. ja va ska jag säga nu kanske han kan hämta sin nyckeljävel o försvinna ur mitt liv så jag kan bli mig sjäv igen efter alla dessa månader av pina =/

Nu ska jag dock gå ut o sätta mig i solen me matte o lite folk o bara softa innan de blir Kaos me Lulu o Tatsumi ikväll *partyyy* puss på er!


Kommentarer
Postat av: LillRobin

ser riktigt myys ut de där tycker ja :)

hoppas verkligen han kan försvinna nu! han är inte värd dina tankar!

Puss på dej söt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback