Closed off from love

De ligger där långt bak i huvudet och påminner hela tiden.. kan lixom inte släppa de. Hatar att ha ovänner och bråka. Fick höra idag att han sprider massa lögner som inte e sanna till vänner så dom typ ska tycka illa om mig.. av vilken anledning lixom? De va ju han som valde den här vägen att gå.. fan fan fan försöker hålla mig i skinnet för att inte leta upp hans nr och höra av mig. Så lång tid o allt bortkastat till vilken nytta?? What a waste of time!
Dom här nätterna gör får mig tänka... o tänka... o tänka.. jag pallar inte vill stänga in mig hitta mig själv innan jag kommer ut igen.. känner mig som ett barn vilse i rymden.. kan man uttrycka sig så? Äh ni fattar ändå va jag menar o gör ni de inte så lider ni nog inte iaf.

Skuldkänslor har jag me känner mig rutten mot Linda.. saknar henne som ett as men ja jag vet inte va jag håller på me beter mig illa och hör aldrig av mig... de e nog fler än hon där ute som tycker att jag aldrig hör av mig.. timmar känns som minuter och månader som dagar.. tiden går så fort jag hinner inte med själv vart tar all tid vägen? Jag menar de va 6 månader sen jag träffa "han" o han e fortfarande ett sjukt störande moment i min vardag.. pallar inte ens tänka på de mer. E less på att bli sårad och lämnad ensam kvar känns som att jag stängt in mig i mig själv och vägrar släppa in någon... va mycke jävla skitsnack blir less på mig själv då jag ser va jag skriver låter ju inte vettigt nånstans.

Suttit här o målat min "Tina-kopp" som jag ska ha på jobbet haha sjukt pilligt jag e inge vidare på de här alltså o nu ska den snart in i ugnen o brännas haha de blir säkert bra då de e klart =P




So you're gone and I'm haunted
And I bet you are just fine
Did I make it that easy
To walk right in and out of my life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback