Cold as ice

Jag blir kall... iskall.. mina ord kan såra dig för att slippa bli sårad själv igen... jag bygger en mur runt mig för att hålla känslorna utanför. Aldrig mer ska jag trampas på, ska stå upp för mig själv och fan inte rätta mej efter någon annan igen.. ta mig som jag e eller dra härifrån!

Varför gör du som du gör?
Jag höll mitt hjärta utanför
Jag var sårad, jag var bränd
Lovade mig själv att det får inte hända igen
Varför gör du som du gör?
Vartenda litet ord berör
Jag som skulle stå där stark, gå på säker mark
Undrar var jag sätter min fot


Sitter här dum som man e o väntar på nå jävla svar igen... känner igen syndromet... fick iof svar lite fortare nu än va jag fick förra gången... förra gången tog de över en månads väntande.. jävla fan hatar de här o idag kom jag på mig själv göra de.. ska fan inte låta mig gå igenom de här en gång till!
Tog en långpromenad... en extra lång idag.. ångrade mig då jag nästan va längst bort hemifrån då ag fick ett mindre trevligt samtal från Rickard som e nere i hultsfred me Robin... Robin som nu e spårlöst försvunnen på nå sjukhus nånstans.. pallar inte ens bry mig har ringt som en galning för o få veta va som händer... tom ringt Erika för att få veta men inte en käft där nere har ju mobilen på.. aja kopplar bort den där hålan me intriger ett tag o går vidare me mitt. Har bättre saker just nu än o bry mig om de. Omogna jävla idioter jag e arg o irriterad på allt så fuck it! Imorrn e en ny dag nya tag o troligtvis ett bättre humör o då ser jag tillbaka på de här inlägget o garvar åt mig själv som överdriver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill inge illa.

2008-06-11 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback